RaZeR91 Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 På banen Bulldog, der hvor du skal gå på take og skyte alle di anti tank folka slik att tanksen din kan komme fårbi. har klart og skyte folka på den første utposten men når jeg kommer til den andre så står de to folk der en anti tank og en vanli soldat, har skyte di. men så skjer de ingenting?? er de flere folk der ell?? finner ingen, har gått fram og tilbake men finner ingenting.... HJELP!! Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Her er svaret: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=566893 Lenke til kommentar
Rallahr Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 (endret) På banen Bulldog, der hvor du skal gå på take og skyte alle di anti tank folka slik att tanksen din kan komme fårbi. har klart og skyte folka på den første utposten men når jeg kommer til den andre så står de to folk der en anti tank og en vanli soldat, har skyte di. men så skjer de ingenting?? er de flere folk der ell?? finner ingen, har gått fram og tilbake men finner ingenting.... HJELP!! 5965620[/snapback] Lol, når jeg leste overtittelen din så trodde jeg at de hadde sluttet å produsere GRAW Endret 22. april 2006 av Rallahr Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Lol, når jeg leste overtittelen din så trodde jeg at de hadde sluttet å produsere GRAW 5968127[/snapback] Hehe, trodde jeg og. Kansje endre emnetittel? Er ikke rart det er mange som titter innom denne posten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå