Mr.Anki Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Noen som vet ca pris på den nye socket'en fra AMD (AM2) ? Blir det ca den samme prisen som er på di "gammel" ? mvh anki Lenke til kommentar
kremt Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Blir vel rundt den samme prisen Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Og samme ytelse:P 5966858[/snapback] Dette vet vi ikke enda, ikke før det kommer noen skikkelige benchmarks. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Og samme ytelse:P 5966858[/snapback] tja, prescott gikk jo NED i ytelse når de lanserte Socket 775 til Intel, så jeg ville vært forsiktig med "tunga" Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Prisen blir nok cirka som socket 939 i dag. Men det blir selvsagt dyrt de første ukene. Ytelsen vet vi ikke ennå, men det blir nok bedre enn dagens. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Fikk en link av en kompis om akkurat denne sokkelen, og det var visst ikke mye å skryte av. Det er nok hvertfall ikke vits å oppgradere fra 939 til AM2 med en gang det kommer, tror jeg Lenke til kommentar
EasyRaider Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 For oss som allerede har tålelig bra minne er det ingen vits i å oppgradere til AM2 hvis en ikke absolutt skal ha det aller raskeste. Da er det bedre å kjøpe ny 939 CPU slik at en kan bruke minnet videre. For de som har for trege eller små minnebrikker vil nok AM2 være et bra valg om prisen blir fornuftig. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 25. april 2006 Forfatter Del Skrevet 25. april 2006 For oss som allerede har tålelig bra minne er det ingen vits i å oppgradere til AM2 hvis en ikke absolutt skal ha det aller raskeste. Da er det bedre å kjøpe ny 939 CPU slik at en kan bruke minnet videre. For de som har for trege eller små minnebrikker vil nok AM2 være et bra valg om prisen blir fornuftig. 5982737[/snapback] jeg skal kjøpe meg ny PC så jeg tror jeg venter til AM2 kommer. Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Fikk en link av en kompis om akkurat denne sokkelen, og det var visst ikke mye å skryte av. Det er nok hvertfall ikke vits å oppgradere fra 939 til AM2 med en gang det kommer, tror jeg 5982687[/snapback] Det er absolutt INGEN som har bencha disse skikkelig, det de har bencha er engineering utgaver. Vent til AM2 lanseres og noen stabile hk kommer på markedet, så får vi se noen skikkelige benches Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå