Gå til innhold

TES: Hus i Skingrad

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp kjøpt hus i Skingrad for å ha et greit sted å samle alle tingene mine!

Jeg lurer på om man selv kan bli robbet, litt kjipt isåfall med tanke på at jeg har endel verdifulle gjenstander der. Da jeg kjøpte huset så var det en annen som ble kastet ut derfra, det var da jeg kom til å tenke på den faren

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har hørt det motsatte....at NPC'er faktisk kan robbe deg.

Men før vi har noen bevis tror jeg ikke vi kan si noe sikkert.

Men en kamerat av meg ble bitt av en vampyr mens han lå og sov i huset sitt så man kan vel egentlig aldri være for sikker.... :hmm:

Lenke til kommentar

Men en kamerat av meg ble bitt av en vampyr mens han lå og sov i huset sitt så man kan vel egentlig aldri være for sikker.... :hmm:

5966283[/snapback]

alle blir visst bit av vampyrer i ny og ne i dette spillet, sånn er livet!

dessuten er det en bug i questet "a cure for vampyrism" som gjør at du kan ta rewarden så mange ganger du vil... :whistle: (må bare nevne at du kan bli bitt av vampyrer flere ganger)! :thumbdown: den buggen er litt juksete og benytte seg av, spillet mister mye av gleden!

Lenke til kommentar

5966283[/snapback]

alle blir visst bit av vampyrer i ny og ne i dette spillet, sånn er livet!

dessuten er det en bug i questet "a cure for vampyrism" som gjør at du kan ta rewarden så mange ganger du vil... :whistle: (må bare nevne at du kan bli bitt av vampyrer flere ganger)! :thumbdown: den buggen er litt juksete og benytte seg av, spillet mister mye av gleden!

5966300[/snapback]

Haha, selvfølgelig er jo vampyr bitt en del av livet!

Hvor hadde oblivion vært uten det... :roll:

Har selv tatt "cure for vampirism" oppdraget og det må jeg si var grenseløst irriterende. Finn garlic, finn bloodgrass, finn 5 grand soulgems... :ohmy:

Lenke til kommentar

5966283[/snapback]

Hvordan vet han at han ble bitt i huset ?

Mange skriver at de ble bitt mens de sov, men etter hva jeg har lest, blir du ikke vampyr med en gang du blir bitt av en vampyr.

"Vampyr-genene" trer først i kraft etter at du har sovet.

Derfor tror mange de er blitt bitt av en vampyr mens de sover,

Lenke til kommentar

Enig med Ozelot. Vampyrisme er en sykdom man får når man er ute og sloss med vampyrer. Etter tre dager med smitte blir man vampyr når man legger seg.

Eneste gangen det kommer en vampyr å biter deg når du sover er når du ber han karen i Dark Brotherhood om å gjøre det.

Det er en kjempefin vampyr guide her på forumet som forklarer det meste.

Lenke til kommentar
Skingrad huset er nok det dyreste på 25k. så kommer alle møblene i tilleg til nermere 40-50k.

5968009[/snapback]

Satan, da må jeg begynne å spare, hehe, må ha det etterhvert.

Hadde vært digg hadde det vært en bank eller noe i Oblivion, eller et skattkammer under det høye tårnet i Imperial City :D Skulle jeg rana :D

Lenke til kommentar

Du kan faktisk bli vampyr mens du sover... da blir du det med en gang, og det går ikke an å kurere det uten "Cure for Vampirism"-questen. Det kommer bare opp en liten firkant med tekst der det står at du drømmer om en vampyr som biter deg, og våkner med et skrik idet du skjønner at det ikke bare er en drøm. Dette har jeg opplevd selv, og med mindre vann har blitt et tyngre rusmiddel tviler jeg vel forholdsvis lite. :p

Huset i Skingrad er nok det dyreste, ja. 25 000 for huset, og så betalte jeg omtrent 48 000 for møbler. På den annen side er det utrolig digg å se det digre herskapshuset og tenke på at det faktisk er ditt.

Skal du rane for masse penger lønner det seg nok å prøve seg på noen Guild Halls, da spesielt Mages Guild. Du kan også vurdere å snike deg rundt inne på slottene og pickpockete litt fra grevene og grevinnene, men pass på at de sover, og lagre ofte.

Utover det har du vel villmarka og butikker, tenker jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...