Cr0aton Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Argh! Satt på LAN og skrudde av PC-en om natta, når jeg skrur på PC-en om morngenen og kommer inn til der jeg skal logge meg inn står PC-en på i 9 sekunder så skrur den seg av. Har prøvd å starte i sikkerhetsmodus, da funker PC-en fint. Hvis jeg trykker på at jeg ikke skal skru av PC-en hvis det er systemfeil" da får jeg bluescreen etter 9 sek. og nederst står det: "starter dumping av fysisk minne" Kan noen hjelpe meg !? Lenke til kommentar
haakie Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Er ikke sikker, men kan det være strømforsyning? Men da skulle du vel ikke fått blue screen, og siden alt funker i SM så er det vel ikke det heller? Weee btw, 800 inlegg Lenke til kommentar
jfw69 Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Starter pc'n på nytt like før os starter opp? I såfall er oppstartsmodulen skadet eller "korrupt". Enkelt å fikse, men mye å forklare Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Enten feil med windows eller en driver feil. Så det er som du sier ikke hardware feil. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Hei! Prøv gjenoppretting av innstillinger i oppstartsmenyen. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Cr0aton Skrevet 30. april 2006 Forfatter Del Skrevet 30. april 2006 DEN FUNKER! Fikk hjelp av en fyr som hadde løsningen: Reinnstaller Avast! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå