chipmann Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Vet noen hvordan jeg kan LAGE en CD-ROM som jeg kan brenne musikk og annen informasjon på. Lenke til kommentar
Mr-CEO Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Du vil altså lage CDen du skal brenne på? Da tror jeg du trenger produksjonsutstyr som ikke er billig. Lenke til kommentar
Ingeniør Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Skulle tro det var bare å skaffe seg litt vinyl og smelte det. Så trenger man en form, men da bør man være litt Reodor. Om det er mulig å lagre noe på dette har jeg ikke peiling på. Lenke til kommentar
JediMindTriks Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 husk også at du må ha en del sølv for å få dette til da Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 (endret) For å få et lite innblikk av hva du må gjøre, kan du lese om hvordan CDen fungererer, osv her. Endret 25. april 2006 av Agressive Lenke til kommentar
Vidde1 Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Tror ikke det vil bli noen butikk for å si det sånn Lenke til kommentar
PerB Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 husk også at du må ha en del sølv for å få dette til da 5988469[/snapback] Nå brukes ikke sølv i CD-romen selv om den glinser av "sølv". Aluminium er et vanligt metall. Platene blir helelr ikke støpt men presset av små plastkorn. Siden ferdige plater er svært billige ville jeg heller kjøpt noen. Trådstarter sparer både tid og penger på dette. Det kan være din lokale kolonial har CD-plater. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 En funksjonell CD er ikek noe du klarer å lage hjemme i kjelleren. SÅnn er det bare. Og jeg må nesten spørre, hvorfor?... En CD koster mindre enn en krone... -Stigma Lenke til kommentar
x-ray-cat Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Tror trådstarter kanskje mener hvordan man lager innmaten på en brennecd, dvs brenner cd'en som en cd-rom med forskjellig innhold som kan vises på pc'er. Tar jeg feil nå eller? Tittelen på denne tråden og det første innlegget kan tolkes litt forskjellig. Lenke til kommentar
JediMindTriks Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 husk også at du må ha en del sølv for å få dette til da 5988469[/snapback] Nå brukes ikke sølv i CD-romen selv om den glinser av "sølv". Aluminium er et vanligt metall. Platene blir helelr ikke støpt men presset av små plastkorn. Siden ferdige plater er svært billige ville jeg heller kjøpt noen. Trådstarter sparer både tid og penger på dette. Det kan være din lokale kolonial har CD-plater. 5988529[/snapback] hmm, var sikker jeg leste et sted, at de bruker billig-sølv til å lage cd-er, kanskje jeg tok feil Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Tror chipmann mener hvordan han skal brenne filer ut på skiva... Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 (endret) Tror chipmann mener hvordan han skal brenne filer ut på skiva... 5989806[/snapback] No shit Sherlock? Men on topic: Da trenger trådstarter et program, fks. Nero. Last ned, installer, start opp, velg riktig cd/dvd-type, og følg så stegene til brenninga starter. Skulle ikke være noe stress. Bare husk å ha en cd/dvd-brenner da. Endret 26. april 2006 av Mixel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå