Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

er denne bra?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
Kan ikke akkurat tolke så mye utav et bilde.. på specs å sånn..

5969934[/snapback]

OK litt info da:

49cc

Luft kjølt

2-stroke Bensin/olje blanding

12" Hjul

Skivebremser foran og bak.

trekksnor til start

Toppfart 60 km/t

Max. kapasitet 120kg

Lett å ha med rundt - vekt kun 25kg

Leveres i Sort.

Lenke til kommentar

I følge flere jeg kjenner som har kjørt pocketbike uten dempere: Ja! :)

Man trenger dem vel ikke, men det rister no jæ#!%. Spesielt om man kjører på dårlig asfalt.

Edit: Har sett pocketbikes m/dempere, over 12HK, toppfart på 120+ km/t og en vekt på ca. 20-21kg. Disse koster selvfølgelig! ;)

Endret av sedsberg
Lenke til kommentar
Ser ut som en typisk billig-bike. Ikke spesielt lett, og ser ikke ut som den har dempere.

5974749[/snapback]

trenger man dempere a

5974910[/snapback]

det er sikkert en fin sykkel for nybynere for jeg har aldri kjørt en sån før, men kommer til og kjøpe meg en bedere en etter hvert

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...