snik1 Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 først nå fikk jeg blikket etter en strømkabel som tilbehør på komplett!(til skjermkortet mitt altså) må man ha den? eller er det bare å plugge den i pci Ekspressen å kjøre på? fint om dere kan hjelpe meg=) Mvh snik1 Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Hvis skjermkortet er beregnet til ekstra strømkabel så må du nok ha den, ihvertfall for å spille. Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Listet som tilbehør? da er den ikke nødvendig, men anbefalt til overklokking vil jeg tro.. Lenke til kommentar
Bugs_Bergen Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Ser ut til at der er fler versjoner av det skjermkortet, både med og uten strømtilkobling, så da kommer det vel an på hvilken versjon du har. Kanskje en ide å ta en titt på skjermkortet? Har selv Club3D 6600GT med 128MB minne og der er det ikke noen strømtilkobling på kortet, men har en ekstra strømtilkobling for PCI-e på DFI hovedkortet som jeg bruker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå