Gå til innhold

Bildegalleri script, hjelp!

Anbefalte innlegg

Trenger et enkelt og greit bildegallery script som ikke har themes, retter seg etter etter eget design (helst enklest mulig) som kan slenges inn i include script da med andre ord. Galleri---> liste over gallerier----> meg selv---->(bilder vises i thumb)----->forstørring av bilde i nytt vindu. Letet og letet men møkk lei. Finner bare scripts der alt foregår på ny side! Er jeg ikke så altfor god på å lete heller da... Sjekket hotscripts og på forumet her men uten noe spesielt hell!

Noen som kan geleide meg litt her og kanskje gi meg et par forslag? Prøvd Mort(eller hva det heter), men fikk aldri noe annet enn at den viste galleriet på en ny side...

Takker for all hjelp jeg kan få!!

Endret av mjuice
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Plogger tror jeg passer veldig bra til dette. Det står tross alt i features listen:

Liquid Galleries — Since Plogger is implemented using CSS and XHTML lists, Plogger galleries will adapt and expand into any parent container. This is ideal for websites with a non-static liquid layout.
Lenke til kommentar

Når dere først snakker om Mortz, så har jeg et spm.

Går det an å få galleriet til å vise nyeste galleriet først?

For sånn som det er nå, så legger galleriene seg nedover og den første står alltid først..

Hadde vært fint å fått til at den nyeste kom øverst c..

(og så lurer jeg på om gjesteboka til mortz kan fikses sånn at den bruker en anti-bot kode slik at spamming unngåes.. dette var litt off topic da men..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...