fakey Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Mottok et brev fra naboen, og må si jeg ser alvorlig på saken Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Naboer er ofte vanskelige med å gjøre. Pappa pusser opp leiligheten han har kjøpt og ble etter bare 2 uker uvenner med omlag 4 stykker i bygården. Den ene var visstnok allergiker og trengte partikkelrens av hele leiligheten til den nette sum av 100.000 Thank god for insurance companies Det var mine 2 øre. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 jøsses, det med parkering kan jeg skjønne, men farge på huset!? jøss. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 21. april 2006 Forfatter Del Skrevet 21. april 2006 Vel, vi har bodd her i 10 år allerede og aldri sett eller pratet med dem. Og hvorfor skulle vi ikke kunne parkere når det er lagt opp til parkeringsplasser utenfor huset? Hele rekka har fått brevet siden husene i denne rekka består av rødt, gult og blått. Resteb av rekkene er grå. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Haha! Stikk over til naboen og sett fyr på huset hans.. Han kommer sikkert til å klappe igjen da Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Vi har også en sticky som er til bilder. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Vi har også en sticky som er til bilder. 5964953[/snapback] Men så er vel dette mere en personlig episode. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 irriterer meg grønnjævli når folk er så pysete at de ikke tårr gå rett bort til naboen og ta opp saken på en ærlig og personlig måte. dere kunne sikkert pratet om det og kommet til enighet enn å måtte bruke penger på å få en fagmann til å bestemme saken for dere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå