Gjest Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Har akkurat vært og sett på brannen i Søndre gate i Trondheim sentrum, og det ser trist ut for alle som var glade i fotovideo. Bygningen som butikken lå i har brent helt ned. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=113725 Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Fulgte med litt innimellom på adressa.no selv. Leit å se, den butikken lå over gjennomsnittet servicemessig sist jeg var innom.. Håper det ordner seg slik at de har mulighet til å komme igang igjen raskt! Mvh Kjetil Lenke til kommentar
Pim Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Forsøker med noen bilder. Har aldri prøvd dette før så tar gjerne imot "bruksanvisning": PIMPIM Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Hvis du vil ha "bruksanvisning", så må det være at du starter en egen tråd for å få kritikk på bildene og ikke benytter en annen persons tråd for å få kritikk på dine egne bilder. Men som dokumentasjon til brannen og ikke bildekritikk så blir det vel korrekt å poste her? Lenke til kommentar
Pim Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Hvis du vil ha "bruksanvisning", så må det være at du starter en egen tråd for å få kritikk på bildene og ikke benytter en annen persons tråd for å få kritikk på dine egne bilder. Men som dokumentasjon til brannen og ikke bildekritikk så blir det vel korrekt å poste her? 5965408[/snapback] Hei Stoners - det jeg ikke viste var om bildene i det hele tatt kom med, men det gjorde de jo - så spm. om "bruksanvisning" bortfaller. Tx anyway PIMPIM Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Trist for Fotovideo, og de faste kundene. Får håpe de kommer seg på bena igjen, fort. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Faen at jeg ikke var innom og spurte om tilbud på batterigrep og selvutløser. Sånn er det. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Trist, selv om Fotovideo i Oslo er en direkte konkurrent til butikken jeg jobber i. Trist for kundene, og ikke minst for de som arbeider der og ledelsen. Får håpe de har gode forsikringsavtaler slik at butikken fort blir bygget opp igjen, evt. flyttes til et annet lokale, uten at butikken lider noen større økonomisk tap. Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Her er Adressas intervju med innehaveren - som heldigvis forteller at de er godt forsikret og at kundene i Trondheim vil betjenes portofritt via internett... http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article655037.ece Lenke til kommentar
Tore Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Det føste jeg la merke til når jeg så det på nyhetene var at det var jo fotovideo som lå midt i brannen.! :O Fryktelig synd, en kjempe fotobutikk jeg har bare vært innom en gang siden de startet da men... Håper det går i orden for alle som ble påvirket av denne brannen.... Kunder & ansatte i Fotovideo & de som mistet hjemmet sitt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå