Gå til innhold

Fotovideo i Trondheim har brent opp!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du vil ha "bruksanvisning", så må det være at du starter en egen tråd for å få kritikk på bildene og ikke benytter en annen persons tråd for å få kritikk på dine egne bilder.

Men som dokumentasjon til brannen og ikke bildekritikk så blir det vel korrekt å poste her?

Lenke til kommentar
Hvis du vil ha "bruksanvisning", så må det være at du starter en egen tråd for å få kritikk på bildene og ikke benytter en annen persons tråd for å få kritikk på dine egne bilder.

Men som dokumentasjon til brannen og ikke bildekritikk så blir det vel korrekt å poste her?

5965408[/snapback]

Hei Stoners - det jeg ikke viste var om bildene i det hele tatt kom med,

men det gjorde de jo - så spm. om "bruksanvisning" bortfaller.

Tx anyway

PIMPIM

Lenke til kommentar

Trist, selv om Fotovideo i Oslo er en direkte konkurrent til butikken jeg jobber i. Trist for kundene, og ikke minst for de som arbeider der og ledelsen. Får håpe de har gode forsikringsavtaler slik at butikken fort blir bygget opp igjen, evt. flyttes til et annet lokale, uten at butikken lider noen større økonomisk tap.

Lenke til kommentar

Det føste jeg la merke til når jeg så det på nyhetene var at det var jo fotovideo som lå midt i brannen.! :O

Fryktelig synd, en kjempe fotobutikk jeg har bare vært innom en gang siden de startet da men...

Håper det går i orden for alle som ble påvirket av denne brannen.... Kunder & ansatte i Fotovideo & de som mistet hjemmet sitt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...