Gå til innhold

Hunder i farta

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig, perspektivet burde (helst) vært mer nedenfra, og da ville du samtidig fått en bedre bakgrunn (ikke gress, som også er i fokus). Neste gang kan du prøve å legge deg selv ned i gresset, sikte opp mot hundene og kanskje til og med bruke en stor blenderåpning for å få bedre bakgrunn..

Lenke til kommentar
Ville ha hatt ett enda lavere perspektiv, på øyehøyde med hunden. Og gjerne litt mer fart i bildet. Dette ble litt statisk.

5969294[/snapback]

Slenger meg på den. De fleste hundeeiere med kamerainteresse har dusinvis av slike bilder. Jeg vet at dette ikke er ruvende krabater, men man kan ikke være redd for skitt på knærne når man skal ta gode bilder.

Lenke til kommentar
Slenger meg på den. De fleste hundeeiere med kamerainteresse har dusinvis av slike bilder. Jeg vet at dette ikke er ruvende krabater, men man kan ikke være redd for skitt på knærne når man skal ta gode bilder.

Haha - du skulle bare visst :) Jeg ligger stortsett alltid på bakken når jeg tar bilder av disse dyra, og nettopp på denne turen hadde jeg liggi på bakken i 10 minutter og fått rare blikk fra en 5-6 folk - Da reiser man seg :D

Er enig i at bildet ikke er optimalt, men jeg elsker ansiktsuttrykket til den forreste hunden her!

Endret av tuppetroll
Lenke til kommentar

Det siste er jeg enig i. Den har et morsomt uttrykk. Siden du er så flink til å lide for kunsten, så får du vise oss noen av dine froskebilder, tuppen. Det hadde vært artig :-)

Edit: Vær forberedt på å bli avskrevet som en total nut i nabolaget hvis du tar foto på alvor. So ist das leben, kurtz und smütsisch (mulige skrivefeil tilskrives åndssløvhet på gymnaset).

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar

post-93596-1146002568_thumb.jpg

Hihi - ja, nå har jeg selvfølgelig slettet mange av disse froskebildene mine da. Men fant noen, deriblant dette portrettbildet. Uinteressant for de som ikke er glad i bikkja, men jeg ligger på bakken og lager fuglelyder :D

Springebildet lenger oppe i tråden er tatt i innkallingen fra denne dekken ;)

Lenke til kommentar

Krabaten er jo fryktelig søt, da. Blir litt bedre når man kommer ned i øyehøyde med dyret. Den ser ut som om den usynlige fuglen forvirrer litt...

I alle fall kan vi trygt være enige om at dette er bedre.

Forresten: å slette bilder er fy. Få deg større minnebrikke, hvis det er problemet. Du finner ofte ikke de beste bildene før du ser dem på monitoren.

Lenke til kommentar
Forresten: å slette bilder er fy. Få deg større minnebrikke, hvis det er problemet. Du finner ofte ikke de beste bildene før du ser dem på monitoren.

5988825[/snapback]

Bildene er slettet etter at de er overført på dataen :) Hundeportretter er ikke så bra med tunga ut, øynene igjen, og andre morsomme finesser ;) Skal love et froskeinnkallingsbilde i løpet av kort tid :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...