Gå til innhold

Engelsk XP - Norsk IE 6

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Problemet er mer det at norsk IE6 ikke vil installeres fordi det finnes en annen språkversjon (engelsk) innstallert. Får da selvfølgelig beskjed om IE6 engelsk må avinstalleres via kontrallpanell. Alternativet ligger ikke der, og meg bekjent tviler jeg på at MS tillater brukerne å avinnstallere IE via de "skjulte" alternativene (har ikke sett etter).

Lenke til kommentar

det går an å uninstallere IExplorer'en som fulgte med XP, men da må du redigere en fil i system32 mappen slik at Iexplorer vises i Add or remove programs. (kommer ikke på navnet akkurat nå)

Men hvorfor skal du ha Iexplorer på norsk?

Internet vil fremdeles være for det meste på engelsk... :smile:

Lenke til kommentar

Det er ikke jeg som vil ha norsk IE... Min lillesøster som ikke er spesielt stø i engelsk spurte om det var mulig. Selv sverger jeg til kun engelsk software :grin:

GeeZuZz: Får prøve det forslaget med å fjerne "hide" fra den filen.

Lenke til kommentar

Det vil ikke lønne seg for deg å prøve å fjerne IE Eng. Du vil få en masse problemer etterpå. Skal du fjerne denne på en skikkelig måte må du inn i regedit å gjøre dette. dette er ikke å anbefalle hvis du ikke er veldig dreven med regitret på maskinen. Det beste er å bruke samme språkversjoner.

SR1Data.KonsulentTjenester

Lenke til kommentar

lite tips om hvordan du kan "få frem" de skjulte avinstallerings opsjoner..

finn filen sysoc.inf i windowsinf folderen. Rediger denne og fjern alle instanser av ,hide og erstatt det med ,

dermed går du add/remove programs som vanlig og alle de "skjulte" programmene kan av istalleres.

Lenke til kommentar

Engelsk vil jo søstra di lære seg uansett så like greit å starte på datan. Hun vil sikkert få større nytte av mulighetene på internett om hun lærer seg engelsk først som sist. Tror jeg ville satset på norsk Opera. Ikke lurt å blande norsk og engelsk om hverandre i windows program. Kommer sikkert Opera 6.0 på norsk og det blir fint.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...