BBC Skrevet 7. desember 2001 Del Skrevet 7. desember 2001 Er det mulig å installere norsk IE6 på engelsk Windows XP? Lenke til kommentar
jhbamse Skrevet 7. desember 2001 Del Skrevet 7. desember 2001 Du vil nok få en blanding av Norske og Engelske meldinger/Dialogbokser når du bruker IE, men ellers vil de nok fungere. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 7. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2001 Problemet er mer det at norsk IE6 ikke vil installeres fordi det finnes en annen språkversjon (engelsk) innstallert. Får da selvfølgelig beskjed om IE6 engelsk må avinstalleres via kontrallpanell. Alternativet ligger ikke der, og meg bekjent tviler jeg på at MS tillater brukerne å avinnstallere IE via de "skjulte" alternativene (har ikke sett etter). Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 7. desember 2001 Del Skrevet 7. desember 2001 det går an å uninstallere IExplorer'en som fulgte med XP, men da må du redigere en fil i system32 mappen slik at Iexplorer vises i Add or remove programs. (kommer ikke på navnet akkurat nå) Men hvorfor skal du ha Iexplorer på norsk? Internet vil fremdeles være for det meste på engelsk... :smile: Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 7. desember 2001 Del Skrevet 7. desember 2001 IMO ber du om bråk hvis du blander språk ie/windows Lenke til kommentar
BBC Skrevet 7. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2001 Det er ikke jeg som vil ha norsk IE... Min lillesøster som ikke er spesielt stø i engelsk spurte om det var mulig. Selv sverger jeg til kun engelsk software GeeZuZz: Får prøve det forslaget med å fjerne "hide" fra den filen. Lenke til kommentar
SR1Data Skrevet 7. desember 2001 Del Skrevet 7. desember 2001 Det vil ikke lønne seg for deg å prøve å fjerne IE Eng. Du vil få en masse problemer etterpå. Skal du fjerne denne på en skikkelig måte må du inn i regedit å gjøre dette. dette er ikke å anbefalle hvis du ikke er veldig dreven med regitret på maskinen. Det beste er å bruke samme språkversjoner. SR1Data.KonsulentTjenester Lenke til kommentar
Rascal Skrevet 7. desember 2001 Del Skrevet 7. desember 2001 lite tips om hvordan du kan "få frem" de skjulte avinstallerings opsjoner.. finn filen sysoc.inf i windowsinf folderen. Rediger denne og fjern alle instanser av ,hide og erstatt det med , dermed går du add/remove programs som vanlig og alle de "skjulte" programmene kan av istalleres. Lenke til kommentar
PapagenoNo Skrevet 8. desember 2001 Del Skrevet 8. desember 2001 Ikke bland språk mellom OS og IE. De er så nært knyttet i hop. Som oftest fungerer det, men det kan bli krøll... Vet av erfaring... Lenke til kommentar
eivindbirkeland Skrevet 8. desember 2001 Del Skrevet 8. desember 2001 Kan du ikke bare legge inn f.eks. norsk Opera hvis søs så gjerne vil ha norsk? Bare et forslag... :smile: Eivind. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 8. desember 2001 Del Skrevet 8. desember 2001 uansett burde du legge inn opera. Opera 6 er dritbra. Men behov for norsk i en nettleser er minimal. Det er jo ingenting du trenger å vite utenom at knappen "Back" betyr tilbake, og "favorites" betyr favoritter... Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 9. desember 2001 Del Skrevet 9. desember 2001 Engelsk vil jo søstra di lære seg uansett så like greit å starte på datan. Hun vil sikkert få større nytte av mulighetene på internett om hun lærer seg engelsk først som sist. Tror jeg ville satset på norsk Opera. Ikke lurt å blande norsk og engelsk om hverandre i windows program. Kommer sikkert Opera 6.0 på norsk og det blir fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå