Walkman Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Heisann, har etter en liten stund gått litt lei av de orginale spillene på min samsung z500. tenkte jeg skulle overføre noen spill her om dagen, men fikk det ikke til. Telefonen la det i "andre filer" mappa uansett hvordan jeg gjorde det. har prøvd med Kabel, Blåtann å minnekort men alle forsøkene har hatt samme resultat. er det noen som har en løsning? -Wakman- Lenke til kommentar
jn99 Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Verkar som man inte kan installera java program på den telefonen från datorn. Bara när går ut med telefonen på internet och installerar på det viset. Lite tråkigt. Heisann, har etter en liten stund gått litt lei av de orginale spillene på min samsung z500. tenkte jeg skulle overføre noen spill her om dagen, men fikk det ikke til. Telefonen la det i "andre filer" mappa uansett hvordan jeg gjorde det. har prøvd med Kabel, Blåtann å minnekort men alle forsøkene har hatt samme resultat. er det noen som har en løsning? -Wakman- 5964492[/snapback] Lenke til kommentar
µT. Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Jeg har Samsung D600, og sliter med det samme.. Elendig gjort av samsung at det ikke går ann å installere spill selv fra PC'en.. samme med "skins'ene".. irriterende at det ikke går ann å få nye... Booo!.. jaja.. får nå vente på samsung D870! Der kan man ha skins og slikt, sånn som alle andre mobiler.. Eneste problemet er at jeg eller ingen vet om D870 kommer til norge.. hmm.. noen som vet dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå