lokeland Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Sitter nå på LAN på skolen og pga. Drammen Kommune går det rett og slett ikke ann for Steam å koble seg opp til internett. Så jeg tenkte at det skulle gå greit å spille CS og CS Condition Zero. Men når jeg starter opp Steam krever den update som da igjen krever nettilgang. Det er altså ingen måte å komme rundt dette. Noen andre av LAN deltakerne slipper å oppdatere å kan spille lokalt uten nettilgang. Hva i svarte F gjør jeg? =S Lenke til kommentar
MrRexor Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Sitter nå på LAN på skolen og pga. Drammen Kommune går det rett og slett ikke ann for Steam å koble seg opp til internett. Så jeg tenkte at det skulle gå greit å spille CS og CS Condition Zero. Men når jeg starter opp Steam krever den update som da igjen krever nettilgang. Det er altså ingen måte å komme rundt dette. Noen andre av LAN deltakerne slipper å oppdatere å kan spille lokalt uten nettilgang. Hva i svarte F gjør jeg? =S 5964371[/snapback] For å få tak i en update må du selvfølgelig ha internett tilgang. Om de andre personene du snakker om allerede har den eller en internett tilgang, må være. Beklager, har ikke svar på spørsmålet ditt. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 (endret) Har heller ikke svar på problemet ditt, men du bryter to av forumets retningslinjer, MrRexor. Verken animert avatar, eller bilde i signatur. Endret 21. april 2006 av Agressive Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. april 2006 Forfatter Del Skrevet 21. april 2006 Alle har nettilgang. Men er det kanskje mulig å få oppdateringen fra dem? Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 ..Er tillatt. (Forsatte på Agressive sin setning). Nå over til problemet: Om du har logget inn før, trykker du ganske enkelt "Cancel" Når den ber om oppdatering, trykk 1 gang. Funka alltid for meg. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 En løsning kan være at de deler de oppdaterte filene over LAN. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. april 2006 Forfatter Del Skrevet 21. april 2006 Oppdateringsprossedyren starter før Steam starter opp så jeg kommer ikke til innloggingsvinduet. Den står en stund å jobber og så går den over til "offline" vinduet med valg om å prøve igjen (funker ikke) og spille offline (ir meg bare en ny beskjed om at jeg ikke er tilkobla... Vel, jeg er tilkobla, men det er ikke så lett for Steam å komme seg ut når kommunen har få åpne porter og det er klin umulig å åpne disse eller å komme seg rundt hovedbrannmuren i by'n.. *sukk* Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Gjør som jeg sa. Jeg gjorde dette uten netttilgang. Satt helt uten nett. Først starta jeg steam, så kommer det at den ikke har nett, trykker på "Start in offline mode(eller noe i den dur), så kommer update saken, trykker cancel, så tror jeg steam kommer fram. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Det bruker ikke å funke til meg, det du må gjøre hvis måten til patrik.m ikke funker er rett og slett og finne deg en plass der du får updata, også når det er gjort så tar du og exiter steam helt , slår av maskina , drar til bake til skola, og starter steam i offline mode. ikke ha i nett kabel heller da. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. april 2006 Forfatter Del Skrevet 22. april 2006 Med andre ord, ikke no Steam på meg dette LANet.. =/ Jaja! Lenke til kommentar
srbz Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Last ned 1.5, og få de andre til å gjøre det også (krever fortsatt cdkey for å installere, vet ikke om det fungerer med flere på en key). Vet ikke helt hvor du finner det, men google er alles venn. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 13 ,3er funker som cd-key på 1.5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå