Mister Awesome Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 hei. jeg og en kompis av meg har en liten diskusjon på gang. det er en tredje kompis som kaller seg Christoffer aka duck is late men den andre kompisen min sier at det er duck is late aka Christoffer. hvem er det som har rett? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Også kjent som? Er det ikke noe sånt det står for? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 (endret) EDIT: skjønte spørsmålet nå AkA= Also Known as Endret 21. april 2006 av DJ Ovin Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Aka = Also known as = Også kjent som. Lenke til kommentar
Silje: Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Begge går jo an da aka betyr also known as. duck is late aka Christoffer. Christoffer aka duck is late. Går fint Men er enig i at det siste høres best ut! Lenke til kommentar
Mister Awesome Skrevet 21. april 2006 Forfatter Del Skrevet 21. april 2006 takk for kjappe svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå