Lasse1953 Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Har akkurat kjøpt 30D med 17-85 linse. Er det noen gode tips til veske/sekk? Ønsker en veske til kun kameraet med linse og en sekk ell. i tillegg når det er behov for å ha med litt mer utstyr. Det var for mye å velge mellom hos Foto Video i Bergen så det hadde vært godt med et tips fra noen med erfaring. Lenke til kommentar
unknown14725 Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 (endret) http://www.lowepro.com/ ... slår aldri feil Alle seriøse forhandlere av kamerautstyr fører Lowe-sekker og vesker Det beste er å ta med kamera og tilhørende objektiv og be de finne frem sekken/vesken i butikken slik at du kan få en feeling på hvordan utstyret ditt faktisk passer i vesken. Endret 22. april 2006 av Irios Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Lowepro TLZ 1 snuteveske passer akkurat med solblender ferdig montert, Off Trail 1 rumpetaske passer med solblender demontert/reversert. Orion Trekker II sekk passer med solblender reversert. Der kan man også ha med flere objektiver og blitz i kameradelen, samt mat eller litt klær i toppdelen. Dersom man vil ha vanlig sekk på ryggen kan man ha rumpetaske på magen, eller snutetaske med ekstra bæresele festet på brystet. Dermed kan man bruke kamera uten å ta av seg sekken, og uten at det hemmer bevegelsene. Dette er de jeg har valgt, større vesker passer selvfølgelig også... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Lowepro TLZ 1 snuteveske passer akkurat med solblender ferdig montert, Off Trail 1 rumpetaske passer med solblender demontert/reversert. Orion Trekker II sekk passer med solblender reversert. Der kan man også ha med flere objektiver og blitz i kameradelen, samt mat eller litt klær i toppdelen. Dersom man vil ha vanlig sekk på ryggen kan man ha rumpetaske på magen, eller snutetaske med ekstra bæresele festet på brystet. Dermed kan man bruke kamera uten å ta av seg sekken, og uten at det hemmer bevegelsene. Dette er de jeg har valgt, større vesker passer selvfølgelig også... 5965811[/snapback] Jeg har en Lowepro TLZ 2 til et pentax *ist DL og den er litt for stor, saa jeg vil tro den passer fint med EOS30D. Veldig praktisk og fin veske. God aa baere er den ogsaa. Men du faar ikke plass til all verdens ekstrautstyr i den. Lenke til kommentar
ottbor Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 jeg har selv kamera ryggsekk fra clas ohlson, fungere fint. Plass til et par linser, blitz og mange lommer til små ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå