Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

pc skjermen blir hvit

Anbefalte innlegg

hvis jeg spiller, snakkes på msn eller hører på musikk så blir pc skjermen plutselig helt hvit.

av og til kan den bli svart og av og til komme det vertikale linjer i forksjellige farger.....

jeg lurer på hva dette kan være, det er ikke skjermen, og ikke driveren på skjermkortet og sannsyneligvis ikke skjermkortet for det er kun noen dager gammelt.

håper på hjelp:) på forhånd takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvis jeg spiller, snakkes på msn eller hører på musikk så blir pc skjermen plutselig helt hvit.

av og til kan den bli svart og av og til komme det vertikale linjer i forksjellige farger.....

jeg lurer på hva dette kan være, det er ikke skjermen, og ikke driveren på skjermkortet og sannsyneligvis ikke skjermkortet for det er kun noen dager gammelt.

5964257[/snapback]

Har du sjekket at du har rett driver til skjermkortet? Hvilket skjermkort er det?

Lenke til kommentar

5964257[/snapback]

Har du sjekket at du har rett driver til skjermkortet? Hvilket skjermkort er det?

5964446[/snapback]

skjermkortet er XFX geforce fx5200, jeg har brukt driveren til skjermkortet jeg fikk med

Lenke til kommentar
skjermkortet er XFX geforce fx5200, jeg har brukt driveren til skjermkortet jeg fikk med
Prøv og last ned nyeste driver da :) Har samme kortet på en pc her som hadde samme problem for en stund siden.

5965767[/snapback]

jeg har lastet ner noen drivere nåh som windows henviste meg til(tok en system restore) hvis alt er fint så er det okay, men vist ikke kan du være så venlig å gi meg linken til den driveren du lastet ner?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...