Gå til innhold

Installerte windows på annen HD, BF2 nekter patch?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg kjører windows på disk D og har battlefield2 på samme disk uten at det byr på noen problemer så jeg tror ikke at det er der problemet hans ligger

5976320[/snapback]

Er egentlig enig. Jeg mistenker han for å fortsatt boote mot C disken, selv om windows visstnok også er installert på F.

Et tips ved kjøp av ny harddisk som windows skal installeres på er å koble fra alle andre disker (fjerne signalkabel og strømkabel) FØR en installerer windows på den nye disken.

Lenke til kommentar

Jeg har windows på C: og spiller BF2 fra d:! det fungerer fint.. du kan prøve å sette i cden på nytt og reparere den gamle installasjonen din.. Hvis det ikke fungerer så er det bare å reinstallere spillet på den disken du vil.. hadde akkurat det samme problemet med å patche det selv... Så bare reinstallerte det på d: og vips så fungerte det igjen!!

Lenke til kommentar

ikke flytt på boot.ini. men velg den nye windows installen når du booter.

eller ta backup av alt på den gamle windows disken og formater den, etterpå skal alt funke uansett hvor du legger bf2.

bare vær klar over at en format av c: vil sannsynligvis kreve en reinstall av windows på f: fordi windows vanligvis legger noen viktige filer på c: uansett hvor du velger å legge windows.

Lenke til kommentar

Velge den nye windows installen?

Jeg gjør jo det...

Den er satt som 1. boot (windows på F: )

EDIT: Utrolig at EA ikke har lagt til en funksjon for å velge hvor man vil installere patchen..

Endret av goggen90
Lenke til kommentar
Men, jeg vet ikke hvor de blir installert?

5976282[/snapback]

C:\Programfiler\EA Games\Battlefield 2

5977612[/snapback]

Det kan ikke være der, jeg har ikke noe mappe som heter det lengre, verken EA eller Battlefield 2 på C:

Lenke til kommentar

Vil det si at du ikke vet hvor du har installert BF2? Sjekk fra hvor BF2-snarveien du har på skrivebordet starter. Da ser du hvor spillet er installert.

EA sjekker registeret hvor BF2 er installert, så derfor er det ikke nødvendig at vi som brukere må angi hvor patchen skal installeres.

Det nummeret du sikter til er ikke det offisielle versjonsnummeret, men antagelig et intern versjonsnummer som Dice bruker. For å sjekke det offisielle versjonsnummeret gå til Community og velg Custom Games, der står det hvilken versjon du har.

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke formatere pga. jeg har så sykt med dokumenter, bilder, kildekoder, mm, som jeg bruker eller får bruk for.

Jeg spurte om hvor patchen ble installert ja, men den blir jo ikke installert der?

Jeg får jo ikke 1.22 opp i BF2..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...