Karli Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Hei hei! Newbie i trøbbel, håper dere kan hjelpe meg. Jeg har nettopp kjøpt meg ny mp3spiller fra Creative. Jeg får ikke koblet den til! Det som skjer er at jeg installerer programmet og så kobler jeg til creativen for å bruke den. Når jeg kobler opp usb så får jeg "HI-SPEED USB device plugged into non-HI-SPEED USB hub" og så får jeg player not connected når jeg skal bruke "Zen Vision M Media Explorer" software. I manualen under "getting started" står det en liten PS. ting: "Connect to a computer USB port only;avoid connecting to a USB hub. Hvordan finner jeg ut hva jeg har? Please hjelp meg en eller annen, jeg er så sykt irritert, det er like før jeg knuser noe. Tåler ikke dette her! Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Det som menes med "HI-SPEED USB device plugged into non-HI-SPEED USB hub" er at du kobler Spilleren til en USB 1.1 og ikke 2.0 (forskjellen her er hastighet og kompatibilitet rent utseende messig er det ikke store forskjellen. ) En UsbHub er en enhet som gjør at du får fler Usb ut av hovedkortet ditt f.eks. en splitter. Prøv å koble den rett på Hovedkortet som står baki og ikke på en splitter eller pci kort. Har du noen peiling på hvilket hovedkort du har ? Eksempler på UsbHub: Har selv spilleren og er STOR fornøyd med den Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Prøvd å skru på spilleren mens den er tilkoblet? Lenke til kommentar
Karli Skrevet 23. april 2006 Forfatter Del Skrevet 23. april 2006 Jeg mangler servicepack. Det er det som er greia, funker fett hos andre venner. Jeg har tydeligvis en cracked XP siden jeg ikke får installert dem, sier at min XP ikke er "valid" eller noe. er det noe jeg kan gjøre eller må jeg kjøpe XP ? :-S Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Jeg mangler servicepack. Det er det som er greia, funker fett hos andre venner. Jeg har tydeligvis en cracked XP siden jeg ikke får installert dem, sier at min XP ikke er "valid" eller noe. er det noe jeg kan gjøre eller må jeg kjøpe XP ? :-S 5972743[/snapback] Service pack skulle vel gåes ann å lastes ned på windowsupdate uten at de går gjennom koden Eller så kan du legge meg til på msn ([email protected]) så skal jeg se om jeg klarer å hjelpe deg der .. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg