Stig-Arne Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Ser ikke helt det store problemet med grøfte/tåkelys + parklys på lyse dagen. Men de som kommer meg grøfte/tåkelys og nærlys på om kvelden.. de irriterer meg maks. Og ennå verre er det når de kommer med feiljusterte lykter, eller at det regner ute. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 (endret) Det som forundrer meg er at folk faktisk synes dette gjør bilen mer "sportslig" eller "tøff" å se på. Til tross for at de faktisk sitter inne i bilen. Helt utrolig posørfaktor. Jeg vedder en slump penger på at disse bileierne faktisk beundrer seg selv i speilbilder fra vinduer etc..... Patetisk. Endret 25. april 2006 av Tumbleweed Lenke til kommentar
eab Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 (endret) Det som forundrer meg er at folk faktisk synes dette gjør bilen mer "sportslig" eller "tøff" å se på. Til tross for at de faktisk sitter inne i bilen. Helt utrolig posørfaktor. Jeg vedder en slump penger på at disse bileierne faktisk beundrer seg selv i speilbilder fra vinduer etc..... Patetisk. 5988709[/snapback] Hver sin smak... Jeg liker bilen min bedre med park+tåke enn park+nærlys. Det som forundrer meg er hvorfor dette er et så hett tema Får nesten lyst til å ta bilde av bilen med nærlys og så tåkelys, slik at jeg virkelig kan sette meg ned og vurdere hva som er "tøffest"... Se, jeg kjører med lovlige lys Endret 25. april 2006 av Erik Braseth Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Det som forundrer meg er at folk faktisk synes dette gjør bilen mer "sportslig" eller "tøff" å se på. Til tross for at de faktisk sitter inne i bilen. Helt utrolig posørfaktor. Jeg vedder en slump penger på at disse bileierne faktisk beundrer seg selv i speilbilder fra vinduer etc..... Patetisk. 5988709[/snapback] Bruk av tåkelys får faktisk mange biler til å se mer sporstlige ut, og hvis noen syns bilen deres ser tøffere ut med tåkelys og parklys fremfor nærlys, må de vel få lov til det? Hvorfor maler folk husene sine i en farge de liker til tross for at de oppholder seg inne i huset? Er dette også jåleri? Lenke til kommentar
Perazzi Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Det som forundrer meg er at folk faktisk synes dette gjør bilen mer "sportslig" eller "tøff" å se på. Til tross for at de faktisk sitter inne i bilen. Helt utrolig posørfaktor. Jeg vedder en slump penger på at disse bileierne faktisk beundrer seg selv i speilbilder fra vinduer etc..... Patetisk. 5988709[/snapback] Grøftelys er fett, tøft og sportslig er det også !! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Det som forundrer meg er at folk faktisk synes dette gjør bilen mer "sportslig" eller "tøff" å se på. Til tross for at de faktisk sitter inne i bilen. Helt utrolig posørfaktor. Jeg vedder en slump penger på at disse bileierne faktisk beundrer seg selv i speilbilder fra vinduer etc..... Patetisk. 5988709[/snapback] Ja egentlig skulle alle kjørt gamle suzukier som så ut som mercedes innvendig Å hva er galt i og være opptatt av utseende på bilen sin og seg selv forsåvidt? Jeg liker at mine ting ser skikkelig ut, og dette gjelder for mitt eget utseende å. Folk som gir seg faen i bilen, huset og seg selv får jeg brekninger av. Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 (endret) Jeg synes det så absolutt gir bilen et mer sportslig preg.. Som sagt er det jo lovlig.. Men det jeg ikke skjønner helt, er hvordan man kan bli blenda av noe sånn som dette? Og den som ligg seg inn foran meg å blinker med tåkelysa til meg, kjører jeg etter til dem stopper, så skal dem forklare meg, hvorfor de ikke liker lysene. Følger bare loven jeg Edit: Tok et bilde om kvelden også. Ser selvfølgelig forskjell og skjønner at folk reagerer på denne lysbruken om kvelden. Pickupen i bakgrunnen vil dere ikke like på grunn av 6 parklys i ekstralysene og 2 vanlige parklys Endret 28. april 2006 av Dalet Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 håper du har parklys på bilde til høre, om ikke, man blir ekstremt lett blendet når det er mørkt og regn.. og ikke kom å fortell meg at man bør se en annen vei, for er du 500 meter unna, så er det ikke mange andre plasser å plante synet, og man blir blendet uansett. bilde til venstre.. det er bra Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Er park. lys på begge bildene.. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 (endret) parklys skal vel hovedsaklig fortelle biler rundt deg at du står i ro? Når jeg ved første øyekast ser en bil med parklys på, så tenker jeg automatisk at denne bilen står i ro. VELDIG forvirrende! Grøftelys gir jeg egentlig katten i, sålenge de brukes sammen med hovedlykten. Det er mange biler som kombinerer hovedlykten og park-/blinklykten, og i min menging så gir dette et mer helhets inntrykk på lyset. Men bare parklys irriterer meg. En annen ting er jo de som ikke blender ned til parklys når de står i ro, det er ihvertfall forvirrende. Spesielt på trange bygdeveier der trafikken ikke går så fort. Da legger man seg ekstra godt ut til siden og slakker ned (kansje stopper også) så den andre bilen kommer forbi, men så viser det seg at bilen står i ro! Edit; Jaja, hovedlykten da, bedre? (Selv om det ikke er lov. Men jeg synes det er bedre) Endret 29. april 2006 av BeFs Lenke til kommentar
eab Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Grøftelys gir jeg egentlig katten i, sålenge de brukes sammen med kjørelysene. 6006619[/snapback] grøftlys og parklys er kjørelys. Lenke til kommentar
Uknuselig Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Når jeg tok landeveiskjøring så sa kjørelæreren at vi måtte stoppe å ta på oss rånelysene før vi kom til byen :!: . Jeg synes det ikke er noe galt med tåke park på dagtid. Så lenge det er lov så bruker jeg det. Tror jentene liker det jeg hahaha Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Du som kjører med tåkelys/grøftlys på dagtid: Tror du at det ser "tøft" ut? Tror dere som gjør dette at bilen får en mer sportslig preg? 5963997[/snapback] Ja, kjærringas Chrysler PT Cruiser BLIR helt rå med tåke-/kurvelysene tent. UTEN nærlys samtidig selvfølgelig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå