Ratatosk Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Det har vært etterlyst en liste over kommende bra titler til PS2. Her er en. OBS! Denne lista er tatt mest ut fra min egen personlige smak, og dekker derfor kanskje ikke alle sjangre fullstendig. Totalt ca. 90 spill .hack (dothack eller .hack//SIGN) - RPG Armored Core 3 - Action Auto Modellista - Racing Black & White: Next Generation - Simulation Breath of Fire V: Dragon Quarter - RPG Broken Sword: The Sleeping Dragon - Adventure Burnout 2: Point of Impact - Racing Colin Mc Rae Rally 3 - Racing Dead To Rights - Action Delta Force: Black Hawk Down - Tactical Devil May Cry 2 - Action Zettai Zetsumei Toshi/SOS: The Final Escape - Survival Driver 3 - Racing/Action Dragonball Z: Saiyan Fighters - Fighting Dungeons & Dragons Heroes - RPG Deus Ex2: Invisible War - Deus Ex EverQuest Online Adventures - MMORPG EXO - Action Falcone: Into the maelstrom - Action/FPS Fatman and Slim - Action Fear Effect: Inferno - Action/Adventure Fellowship of the Ring - RPG Final Fantasy XI - MMORPG Final Fantasy XII - RPG Frak Herbert's Dune - Action Full Throttle 2 - Adventure Ghost Master - Simulation/Action Gladius - RPG Gran Turismo 4 - Racing Grand Theft Auto: Vice City - Action Gungrave - Action Haven: Call Of The King - Action Hitman 2: Silent Assassin - Tactical Indiana Jones and the Emperor's Tomb - Adventure Inquisition - Adventure Jojo's bizarre adventure - Fighting Kid Ninja - Action La Femme Nikita - Aciton Lamborghini - Racing Largo Winch: Empire Under Threat - Adventure Legaia 2: Duel Saga - RPG Lord of the Rings: The Two Towers - Action Mace Griffin Bounty Hunter - FPS Mafia - Action Metal Gear 2: Substance - Action Micro Machines - Racing Onimusha 2: Samurai's Destiny Outcast II: The Lost Paradise - Adventure Pillage - Strategy Popolocrois III - RPG Primal - Action Project BG&E - Action Ratchet & Clank- Action Red Faction 2 - FPS Reign of Fire - Action Robin Hood: Defender of the Crown - Strategy Run Like Hell - Action Shinobi - Fighting Silent Hill 3 - Survival Horror Sly Cooper and the Thievius Raccoonus - Action/Platform Soul Calibur 2 - Fighting Star Ocean: Till the End of Time - RPG Star Wars Galaxies: An Empire Divided - MMORPG Star Wars: Bounty Hunter - Action Star Wars: The Clone Wars - Action StarCraft: Ghost - Action Suikoden III - RPG Tenchu 3: Wrath of Heaven - Action The Getaway - Action The Sims - Simulator Timesplitters 2 - FPS Tom Clancy's Splinter Cell - Tactical Tomb Raider: Angel of Darkness - Action Tony Hawk's Pro Skater 4 - Action Tribes: Aerial Assault - Action True Crime: Streets of L.A. - Action Twin Caliber - Action Twisted Metal: Black Online - Online Racing/Action Ty the Tasmanian Tiger - Platform/Adventure Vexx - Platform/Action War of the Monsters - Action Warhammer 40K - Strategy Wild Arms 3 - RPG Wizardry: The Forsaken Land - RPG Worms 3 - Strategy/Action Worms Blast - Strategy/Action Xenosaga - RPG XIII - FPS Zone of the Enders: The 2nd Runner - Action Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Hvorfor skriver du alt dette, mener du noe med dette? Hvis noen bryr seg så ville de nok ha funnet det ut selv, kommende bra spill blir alltid reklamert bra nok! Mvh, Stian a.k.a Sargent Fire (Going to Oslo-Lan :smile:) Bli med! Lenke til kommentar
TST Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Noen har ikke fullt så mye å drive med. :wink: Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 2. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2002 Hvis du ikke er interessert så ikke les det da vel, dah. Slutt å sutre. Det er bare en liste, ikke så mye å hisse seg opp over. :razz: Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 [ Denne Melding var redigert av: Smyagol på 2002-10-02 06:57 ] Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Gran Theft Auto Vice City kommer 21. oktober. Dette er det eneste jeg bryr meg om. Noen som vet nør det kommer til pc? Jeg vet at det skal komme. Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Dette var jo interessant... *sarkastisk* Hva med å ta vekk ca 60 av dem, så hadde det kanskje vært LITT poeng iallefall...? - " Hva kan du anbefale fra menyen?" - " Torsken er god... og kjøttkakene... og biffen... og karbonadene... og krepsen... og rekene... og pizzaen... og Lasagnaen... og skinkepaien... og grønnsakspaien... og bakt potet... og den franske omeletten... og bondeomeletten... og toasten... og kjøttbollene... og indrefilèten... og Haggisen... og levergryten... og rypa... og raspeballene... og fiskegryta... og kebaben... og de gratinerte potetene... og stekt hund... og....." Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 3. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2002 Liker heller å ha mange spill under oppsikt enn å sitte å vente på noen få som man SKAL ha. Men ok, jeg er enig i at det kanskje er litt mye å gape over for de fleste Lenke til kommentar
Konsoll Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-03 14:10, skrev Ratatosk:Liker heller å ha mange spill under oppsikt enn å sitte å vente på noen få som man SKAL ha. Yepp! Alternativer må ikke fjernes før det motsatte er bevisst! Dessuten ikke kødd med medlemmer av "MILLF" (Mulige Interessante Listers Landsforbund) :smile: Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 4. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2002 Du vil forresten aldri finne noe på min liste som tilsvarer torsk eller stekt hund! Ok, muligens kokt. Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 venter bare på Fable nå jeg, men det er vel en god stund til det kommer...ja å Lord of the Ring spillene da :smile: Lenke til kommentar
Bralt Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Og du skal liksom ha ALLE disse spillene? Det er 90stk det! Dessuten kommer halv-parten til å bli slaktet så det så! Og kommer GTA3:Vice City 21 oktober?!? Det er flott men er hvordan finner du ut det? Har sjekket selv og alle sier det kommer 8.november.... Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Jeg leste et newsletter fra Gamesmix.com. Der sto det 21. oktober. Men dette var en stund siden. Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 7. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2002 Um, skulle gjerne hatt alle spillene - men det har jeg ikke råd til. Det er bare spill som jeg har tenkt å følge med på utviklingen til, lese reviews etc. Releasedaten til GTA: VC fant jeg på tothegame.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå