ampersand Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 jeg får ikke tatt imot mms, de ligger i kø men når jeg vil laste ned får jeg beskjed om at det er feil i internett instillingene. Jeg har nå mottatt nytt mms & wap oppsett 4 ganger. Herfra og fra telenor.no, men jeg får fortsatt samme feil. Har en SE K750i Noen som kan hjelpe meg å få denne driten i gang ? Lenke til kommentar
KrageV Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Prøv SIM i annen mobil som har Telenor-innstillinger. Funker det da bør du oppdatere software i mobilen din. Hvis ikke må du ta kontakt med din teleleverandør og få de til å dobbeltsjekke at abonnementet ditt ligger med aktivt MMS-produkt. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 SW-update skal ikke være nødvendig. Kontakt operatøren din og be dem resette MMS-tjenesten på ditt abonnement. Deretter laster du ned innstillingene igjen, og pass også på at GPRS er aktivt. Dette sjekker du under innstillinger-->kommunikasjon-->datatjenester-->foretrukket tjeneste. Den skal stå som "GPRS+GSM", ikke kun GSM. -snubbel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå