Boralis Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Hei,vil bare oppfordre alle til å ta godt vare på bankkortet og koden sin,samtidig bør en tenke seg om hvor en bruker dette. Selv fikk jeg telefon fra banken min i dag om at de måtte sperre mitt kort siden uvedkommende hadde gjentatte ganger forsøkt å tømme min konto. Jeg må dermed ha nytt kort . Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Brukt i tvilsom minibank/utlandet? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Kjedeligt *trøstepå Snekker'n* Det har vært noe som har satt opp faka fronter på minibankene nå, for ikke så lenge sia. Skumle greier.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 (endret) Jeg tror også at jeg har blitt utsatt for skimming, skulle hatt 300 kroner på kortet men har -450. 750 kroner er ikke så alt for mye, men allikevel kjempekjedelig. Må innom banken å snakke med de i morgen. Endret 21. april 2006 av Dahl Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 21. april 2006 Forfatter Del Skrevet 21. april 2006 Brukt i tvilsom minibank/utlandet? 5963765[/snapback] Nei dette kortet er kunn brukt i Norge, på nettbank og PayPal. Banken mistenker at det kan være via sistnevnte. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Hmm. Kjipt. Haaper det ikke skjer meg, det ville vaert svaert upraktisk naar jeg er i utlandet... Heldigvis bruker jeg bare en minibank, som er midt paa et kjoepesenter som sier at de sjekker for svindelting vaer dag, og ellers handler jeg i kassen paa stoerre butikker. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Brukt i tvilsom minibank/utlandet? 5963765[/snapback] Nei dette kortet er kunn brukt i Norge, på nettbank og PayPal. Banken mistenker at det kan være via sistnevnte. 5963787[/snapback] Den du betaler til over paypal ser jo ikke hvordan du har betalt... (Jeg mottar noen betalinger der en gang i blandt, og er sånn "premiér user"-ting.. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 hømm mener jeg så sånt utstyr tilsalgs på en heller tvilsom nettside får noen år tilbake , hadde jeg husket den adressen så var der mange intresange produkter der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå