O.J Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Link Alle Star-Trek fanboys kan glede seg, det kommer en ny Star-Trek film. Ser ut til at det er JJ Abrams som skal lage den, han som har laga Alias og Lost. at han skal lage den er en grunn i seg selv for meg å se den. selv om Lost har tapt seg litt er det fortsatt snakk om to av de beste seriene som er laget etter min mening, i hvertfall Alias. håper den blir bra. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 de gjør samme feil som med Enterprise. man vil ikke dra bakover i STAR TREK universet. man vil dra fremover å se de nye fete skipene, jeg vil ha mer TNG!! Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Star trek var bra når det var ute, men den tiden er over nå.. sitter og venter på casablanca 2 jeg Lenke til kommentar
O.J Skrevet 22. april 2006 Forfatter Del Skrevet 22. april 2006 likte Star Trek før, men ikke sett på det på mange år. Men det er jo veldig stort i USA da, trolig større enn Star Wars. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 (endret) Jo, det var genialt. Kanskje enda. Men poenget er for dumt og rippe opp i en alerede strålende rekke mange år (ti år) etter den orginal innspillingen! Noe som er typisk amerikansk. Endret 22. april 2006 av ErikFN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå