hyper Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 jeg har tengt å overklokke min amp xp 2100 jeg vet at man skal lage en blyantstrek mellom multiplayern, men det er jo noen små riler mellom der. Har noen et godt forslag til hvordan men kan få satt den blyantstrekken? Lenke til kommentar
hyper Skrevet 1. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2002 blyantstrek menner jeg da!!!!!! Lenke til kommentar
black_knight Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Du kan ikke låse opp en XP prosessor ved hjelp av blyant trix.. Lenke til kommentar
Flavabone Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Tror det er bare Duron prosessorer som kan låses opp v.h.a. blyant-trikset... Men dessuten synes jeg slike diskusjoner passer best på www.overklokking.no Der får du _litt_ mere svar og tror jeg... Lenke til kommentar
SinIC Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Hei. Du finner en fin guide til opplåsning av Xp-prosessorer her: http://www.overklokking.no/cpu/athlon_xp_u...king/index.html Det er jo litt jobb da, så hvorfor ikke prøve seg med FSB-klokking først? Kan jo være du blir fornøyd med resultatet etter det også. Og det er jo like enkelt som å slå på maskinen! :smile: -Jan Ivar- Lenke til kommentar
hyper Skrevet 1. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2002 takk, jeg skal prøve på overklokking.no Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-01 12:23, skrev Flavabone:Tror det er bare Duron prosessorer som kan låses opp v.h.a. blyant-trikset...Men dessuten synes jeg slike diskusjoner passer best på www.overklokking.noDer får du _litt_ mere svar og tror jeg... Duron og T-Bird er de eneste som kan låses opp slik, på XP prosessoren sitter de broene for langt ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå