Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Maskina mi restarter seg hele tiden uten grunn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Maskina mi restarter seg helt plutslig nor maskina jobber litt. Før den restarter kommer det opp ein blå skjerm. Har prøvd og formatere windows men eg vart ikkje kvitt probleme. Veit noen kva som kan vere feil ?

5963584[/snapback]

Kan det være at prossessor blir for varm tro? Hadde samme med min maskin. Bedre luft og kraftigere kjølevifte gjorde susen

Lenke til kommentar

det ER en hardwarefeil!

hvis det er hva jeg tror det er, men si meg...kommer den en feil melding påå når skjermen blir blå...hvis det gjør det, så legg merke til dette og si sånn ca hva som står der!

står det feks dumper fysisk minne til disk?!

Lenke til kommentar
det ER en hardwarefeil!

hvis det er hva jeg tror det er, men si meg...kommer den en feil melding påå når skjermen blir blå...hvis det gjør det, så legg merke til dette og si sånn ca hva som står der!

står det feks dumper fysisk minne til disk?!

5979389[/snapback]

Nei. Programmet jeg klikker på browse( bla igjennomknappen) fryser bare og så kommer det svarer ikke. Avinstallerer jeg filene ( til skriverfokket) så blir den fin og rask igjen. Særlig kommer feilen etter installsoftware til skrivern jeg har på usb. Men skrivern funker helt ok på laptop da.

Denne var vrien. ingen skjønner noen ting. Tror kanskje det er hovedkortet jeg, med en usbkontroller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...