Ustedalen Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Heisann kjære godtfolk. Var ute å tok en del bilder i dag, og endte opp med å redigere to i dag. Selv er jeg ganske fornøyd med sluttresultatet. Noen innvendinger? Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Nydelig! Virkelig pent. Syns det øverste var finest selv om det var litt på skakke (du kan sikkert rette på det i bilderedigeringsprogrammet ditt). Det var veldig pent med de sorte steinene og det blå til gule vannet slik at man fikk et tiltrekningspunkt mitt i bildet. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 22. april 2006 Forfatter Del Skrevet 22. april 2006 Takk skal du ha. Vet at det i alle fall det første bilde heller litt mot venstre, men orker ikke å fikse noe på det nå. Vi får se i kveld Akkurat det med at lyset reflekteres i vannet synes jeg også er ganske bra, og jeg vil tørre å påstå at disse bildene er en av de beste jeg har tatt. Lenke til kommentar
MrKnight Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 hva er det du har gjort som redigeringer? har du original bilde? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Første var finest. Med tanke på farge og motiv. Var så mye snø og bakke i forgrunnen på det andre bildet. Du kunne kanskje prøvd å beskjære toppen av bildene. Og bunnen. Bare litt da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå