Mr.Anki Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Hei Har tenkt og få tak i et virus program om ikke lenge. Men jeg trenger hjelp til og velg. Det gjør ikke noe om det koster litt, men helst ikke over 300 kr. Men gjerne et gratis prog. som virker bra. noen som har link til tester ? mvh anki Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Grisoft AVg Anti Virus. Finnes en version som koster penger og en gratis. Link Til Gratis her Lenke til kommentar
Amento Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 AVG er utrolig bra. helt på høyde med norton etc, etter min mening. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 (endret) AVG er utrolig bra. helt på høyde med norton etc, etter min mening. 5964309[/snapback] Ikke i følge tester.. Av gratis så er nok også Avast! et av de bedre. NOD32 er vel og et veldig bra AV (koster litt). Har ikke prøvd noen av disse, men kjører Norton (NIS) 2006 her. Er fornøyd med det Edit: Se her Endret 21. april 2006 av Lar5 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Norton er ingenting å satse på. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Norton er ingenting å satse på. 5964690[/snapback] Hvorfor ikke? Er fornøyd med det jeg.. Men det er jo ikke jeg som bestemmer Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Nod32 er best Ingen protest Neida men elsker Nod32 Lenke til kommentar
persistent Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Kjører selv Kaspersky, og er kjempefornøyd. Bruker utrolig lite ressurser - iallefall sammenlignet med Norton som jeg brukte tidligere. Har ikke sjekket priser i det siste men ifølge itpro var prisen i oktober i fjor 41,5$ , kan se på denne siden; http://itpro.no/download.php?op=viewdownloaddetails&lid=748 Bruker også Kaspersky Anti-Hacker, disse fungerer veldig bra sammen, og har sett at du kan få begge til en pakkepris på ca. 500 nkr. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Norton er ingenting å satse på. 5964690[/snapback] Og en forklaring på det er...? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Norton er verdens største anti-virus program så de fleste virusene er laget for å ta knekk på det. Plus at Norton ikke er blant de raskeste med oppdateringer i forskjell til F-secure. For en som spiller mye er Norton ikke bra fordi det tar alt for mye RAM. Det er også dyrt når du får noe som er bedre gratis. Lenke til kommentar
kqwaiiiii Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 (endret) Jeg har ADSL abonemet fra telenor, og der får jeg Norton Anti Virus gratis. Har brukt det eldig lenge nå, og jeg har ikke hadt noe problemer med virus. Så sånn sett har det gjort jobben sin. Det skal sies at jeg ikke driver å surfer på lugubre sider, og pleier å være veldig forsiktig md hv jeg besøker av sider osv. Husk at Norton tar ganske mye ressurser. Da jeg skulle innstalere Norton på nytt, ble jeg uten Antivirus program i noen minutter før jeg fikk innstlert det på nytt. Da gikk Pc'en mye raskere, var nesten slik at eg ikke fikk lyst til å innstalere det igjen . Det er mulig at andre antivirusprogrammer også tar like my av systemet. Men jeg kan si at Norton tar en del, i alle fall på min pc som ikke akkurat er av de raskere. Redigert: Og, en ting til, er det noen som veit hvordan man skrur av Norton? Får det ikke til Endret 22. april 2006 av Guffufs Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Redigert: Og, en ting til, er det noen som veit hvordan man skrur av Norton?Får det ikke til 5966027[/snapback] Sånn mener du? Lenke til kommentar
kqwaiiiii Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Hmm, nei. Når jeg deaktivere det går det fortsatt i bakgrunnen. Jeg vil skru det av. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 (endret) Jeg har prøvd stort sett det meste, og mitt valg har falt på F-secure. Programmet tar lite minne og er både raskt, lite og effektivt. Endret 23. april 2006 av T-Solberg Lenke til kommentar
Jonkybonky Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Hva med Panda antivirus? Hva menes det om dette her? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 PC-cillin (BEST I TEST i PC World og terningkast “6” i VG!) http://mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=34534 Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Anbefaler avast! som jeg alltid gjør. Bruker det til å installere PCer på jobben. Og det støtter norsk ved ønskelig. Lykke til med valget Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Og da må jeg som alltid anbefale AnitVir. Det er gratis og flott Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Og da må jeg som alltid anbefale AnitVir. Det er gratis og flott 5976981[/snapback] Har brukt Norman en tid nå, og har aldri vært mer fornøyd men andre AV programmer. Det tilbys gratis gjennom noen nettbanker og hos tele 2 hvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå