Gå til innhold

Hjelp til og velge virus prog.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AVG er utrolig bra. helt på høyde med norton etc, etter min mening.

5964309[/snapback]

Ikke i følge tester..

Av gratis så er nok også Avast! et av de bedre.

NOD32 er vel og et veldig bra AV (koster litt).

Har ikke prøvd noen av disse, men kjører Norton (NIS) 2006 her. Er fornøyd med det :)

Edit: Se her :)

Endret av Lar5
Lenke til kommentar

Kjører selv Kaspersky, og er kjempefornøyd. Bruker utrolig lite ressurser - iallefall sammenlignet med Norton som jeg brukte tidligere. Har ikke sjekket priser i det siste men ifølge itpro var prisen i oktober i fjor 41,5$ , kan se på denne siden;

http://itpro.no/download.php?op=viewdownloaddetails&lid=748

Bruker også Kaspersky Anti-Hacker, disse fungerer veldig bra sammen, og har sett at du kan få begge til en pakkepris på ca. 500 nkr. :)

Lenke til kommentar

Norton er verdens største anti-virus program så de fleste virusene er laget for å ta knekk på det.

Plus at Norton ikke er blant de raskeste med oppdateringer i forskjell til F-secure.

For en som spiller mye er Norton ikke bra fordi det tar alt for mye RAM.

Det er også dyrt når du får noe som er bedre gratis.

Lenke til kommentar

Jeg har ADSL abonemet fra telenor, og der får jeg Norton Anti Virus gratis. Har brukt det eldig lenge nå, og jeg har ikke hadt noe problemer med virus. Så sånn sett har det gjort jobben sin. Det skal sies at jeg ikke driver å surfer på lugubre sider, og pleier å være veldig forsiktig md hv jeg besøker av sider osv.

Husk at Norton tar ganske mye ressurser. Da jeg skulle innstalere Norton på nytt, ble jeg uten Antivirus program i noen minutter før jeg fikk innstlert det på nytt. Da gikk Pc'en mye raskere, var nesten slik at eg ikke fikk lyst til å innstalere det igjen :wee: .

Det er mulig at andre antivirusprogrammer også tar like my av systemet. Men jeg kan si at Norton tar en del, i alle fall på min pc som ikke akkurat er av de raskere.

Redigert: Og, en ting til, er det noen som veit hvordan man skrur av Norton?

Får det ikke til :love:

Endret av Guffufs
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...