Gjakmarrja Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 (endret) Hei! Jeg syntes programmeringsdelen av forumet har altfor få moderatorer der, og de som dukker opp kan ofte veldig lite. Jeg vil derfor "nominere" en bruker som henger der ofte? Er det noe poeng i det jeg vil? Brukeren jeg syntes hadde passet bra er: dayslepr Han kan veldig mye og er mye på forumet. Voksen er han også. Dere jakter på for få moderator til programmerings delen... Endret 21. april 2006 av chills Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 (endret) Vel for å svare på spørsmålet ditt så har du nettopp nominert han. Vi har en egen tråd på intranet om moderatorønsker, ditt ønske er nå videreformidlet av en annen moderator. Edit; Åpnet da jeg stenge med en liten feil. Endret 21. april 2006 av Dotten Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 21. april 2006 Forfatter Del Skrevet 21. april 2006 Takk... Jeg vil også få frem at de få som faktisk vet hva de gjør på den delen av forumet, er utrolig dyktige folk. Vi har jo en moderator med lang datautdannelse. Lenke til kommentar
dayslepr Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 (endret) hm - takker for tilliten, men dette er ikke noe for meg .. edit: kan komme med noen grunner, selv om det sikkert ikke er nødvendig: * jeg har egne meninger, og mangler evnen til å ignorere andre som har "gale meninger" da emnene i programmerings-forumene er noe jeg lever for * jeg har ikke troen på systemet; noe lignende slashdot og digg.com der brukerene modererer mest mulig selv er mer riktig * jeg ser ingen grunn til å moderere programmeringsforumet; det er f.eks. lite 100% offtopic der * flamewars hører med i "hacker-verdenen"; endring av tankegang, "gammel tro og religion" gjør som regel vondt (edit: jeg har vært på begge sider av endt konflikt) * jeg har vært moderator tidligere, og kunne ikke fordra det Endret 21. april 2006 av dayslepr Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 (endret) Har også inntrykk av at det er veldig få moddiser innom Programmering->* Men samtidig har jeg inntrykk av at det er relativt lite behov for det.. Endret 21. april 2006 av Loomy Lenke til kommentar
dayslepr Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Loomy, jau - jeg synes ikke det trengs .. så fort noe er offtopic der trykker man "Rapporter", og tråden flyttes etter en stund Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 21. april 2006 Forfatter Del Skrevet 21. april 2006 Det tar bare veldig lang tid før noen "svarer" på en rapport. I tillegg krever det litt kunnskap for å kunne putte innlegg som er postet feil i riktig kategori. Hehe sorry... burde vel spurt deg først. Men syntes bare du så ut som en veldig passende kanidat. Det er tross alt programmerings delen, det krever ikke mye å moderere den delen. Ikke så mye action der at det gjøre noe. Lenke til kommentar
Klette Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 dayslepr bør tvinges. dayslepr for president! Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 21. april 2006 Forfatter Del Skrevet 21. april 2006 dayslepr bør tvinges. dayslepr for president! 5964691[/snapback] AGREED Lenke til kommentar
dayslepr Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 stfu Klette; hadde jeg vært president hadde jeg fjernet stemmeretten din slik at du ikke kunne stemt frem dette i utgangspunktet :!: Lenke til kommentar
Oracel Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Jeg tror dayslepr kunne blitt et spennende og forfriskende tilskudd til moderatorstaben. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 (endret) Programmerings-forumet driver vel egentlig seg selv, med unntak av HTML-delen hvor det ofte havner en del spørsmål som egentlig burde vært i PHP eller Databaser. Men i de andre programmerings-forumene syns jeg ting går relativt greit, er veldig få tråder som går helt off-topic. Endret 22. april 2006 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
am3k Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Har også inntrykk av at det er veldig få moddiser innom Programmering->* Men samtidig har jeg inntrykk av at det er relativt lite behov for det.. 5964592[/snapback] Skulle du finne behovet for det er det jo bare å trykke på og gi oss et hint Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 *automatisk svar* Problemet er løst, stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg