Foramannen av styret Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Hei Jeg skal om noen dager ha engelsk tentamen, GK( Vidregående 1 året), og i den forbindelse lurte jeg på om hvilke hjelpemidler som er lure å bruke? Vi har lov til å ha med oss en god del bøker, men tekstboka er da ikke lov, bøker som vi kan ha med oss bør være ordbøker/synonymordbøker. Bortsett fra Engelsk-norsk/norsk-engelsk ordbok fra kunnskapsforlaget så har jeg ingenting, hva annbefaller dere å bruke til den allerede nevnte boka? På forhånd takk. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 En regelbok med alle grammatiske regler. Vet ikke om det står i ordboken din, men det beste er å skrive det for hånd, for da *vet* du hvor du skal slå opp. Har en tekstbok derj eg skriver ned alle grammatikkregler vi kommer over. Lenke til kommentar
Foramannen av styret Skrevet 21. april 2006 Forfatter Del Skrevet 21. april 2006 En regelbok med alle grammatiske regler.Vet ikke om det står i ordboken din, men det beste er å skrive det for hånd, for da *vet* du hvor du skal slå opp. Har en tekstbok derj eg skriver ned alle grammatikkregler vi kommer over. 5963297[/snapback] Tusen takk for at du tok deg tid til å svare Mats. Nei, det går desverre ikke fordi vi kan ikke ta med håndskrevne ting på prøva, men ellers var det en bra ide Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå