grwatz Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Emnefeltet sier vel det meste... jeg ønsker å få Partition magic til å virke i win2k adv. server. har hørt det er mulig å få server til å tro den er pro, men vet ikke hvordan dette gjøres (noe med en registernøkkel eller no). Håper noen kan hjelpe! Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Hva med å lage PM boot diskettene og partisjonere fra Dos. Vet ikke om det fungerer, men verdt et forsøk... Solaris Lenke til kommentar
hahomdal Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Mener jeg har prøvd dette en tid tilbake, men uten hell. Såvidt jeg vet, lager powerquest et eget produkt med samme funksjonalitet som partition magic, men som er rettet mot servere. AFAIK, heter dette produktet "server magic". Mvh Hans Lenke til kommentar
Tantor_ Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Helt korrekt, pqmagic kan ikke brukes på servere. Da må du i såfall skaffe deg servermagic fra powerquert. Funker fint den. Hvis ikke kan du bruke volume manager, den er også bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå