ostenxx Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Hei. Jeg bestilte ny mobil og abonnement fra tele2 her forleden. Tele2 mobil 45 er abonementet, og mobilen er låst til dette abonnementet i ett år. Det som skjedde i dag da jeg fikk telefonen i posten var at skjermen i tid og utide koblet seg ut. Dette gjør den fortsatt og jeg skjønner ikke hva det kommer av. Som sagt forsvinner bildet på skjermen plutselig, og jeg må enten avvente en stund på at skjermbildet skal komme tilbake ev. må mobilen startes på nytt (den blir slått av). Det hører med til saken at overførselen av mobilnummeret fra chess til tele2 ennå ikke har skjedd, men det skal vel ikke ha noe betydning? Simkortet funker knallbra med min gamle sony ericsson t610. Noen som har en formening om denne mobilen er klar for å bli returnert, el. om det er noe annet feil? Mvh. Øystein Lenke til kommentar
jic Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Det er bare å sende det tilbake du har 2 ukers angrefritt. Lenke til kommentar
Normann Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Høres ut som det er noen dårlige koblinger...Send den tilbake og krev en ny! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå