Gå til innhold

Kjøpe gaming pc, bærbar. budsjett til 18000 Hjelp!


Anbefalte innlegg

Ok jeg skal kjøpe en bærbar pc (Gaming bruk og litt photoredigering/flash) :cool:

Pcen børr ha et kraftig skjermkort. :D

Vil at pcen skal kjøre spill som:

BF2, F.E.A.R. ,WOW, Call of duty 2 og cs:source uten lagg :thumbup:

så stor harddisk er ikke problemet, har ekstern :)

 

Noen som har noen råd om hvilken pc jeg børr kjøpe vil ikke bruke mer enn 18k :p

Vet dere om noen så plz.. link meg de ;)

 

Takker på forhånd :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ok jeg skal kjøpe en bærbar pc (Gaming bruk og litt photoredigering/flash) :cool:

Pcen børr ha et kraftig skjermkort. :D

Vil at pcen skal kjøre spill som:

BF2, F.E.A.R. ,WOW, Call of duty 2 og cs:source uten lagg :thumbup:

så stor harddisk er ikke problemet, har ekstern :)

 

Noen som har noen råd om hvilken pc jeg børr kjøpe vil ikke bruke mer enn 18k :p

Vet dere om noen så plz.. link meg de ;) 

 

Takker på forhånd :p

5962819[/snapback]

 

Har du sett på Dell XPS M170?

 

http://www1.euro.dell.com/content/products...no&s=dhs&~ck=mn

 

Etter det jeg har lest om den blir du ikke skuffet. Vet ikke hvor billig du kan få den. Men for rundt 17000 med det tilbudet de har nå får du en som takler det meste. Vent på bedre tilbud, prut med telefonselger. :thumbup:

Lenke til kommentar
Ok jeg skal kjøpe en bærbar pc (Gaming bruk og litt photoredigering/flash) :cool:

Pcen børr ha et kraftig skjermkort. :D

Vil at pcen skal kjøre spill som:

BF2, F.E.A.R. ,WOW, Call of duty 2 og cs:source uten lagg :thumbup:

så stor harddisk er ikke problemet, har ekstern :)

 

Noen som har noen råd om hvilken pc jeg børr kjøpe vil ikke bruke mer enn 18k :p

Vet dere om noen så plz.. link meg de ;) 

 

Takker på forhånd :p

5962819[/snapback]

 

Har du sett på Dell XPS M170?

 

http://www1.euro.dell.com/content/products...no&s=dhs&~ck=mn

 

Etter det jeg har lest om den blir du ikke skuffet. Vet ikke hvor billig du kan få den. Men for rundt 17000 med det tilbudet de har nå får du en som takler det meste. Vent på bedre tilbud, prut med telefonselger. :thumbup:

5962935[/snapback]

 

 

Støttes.. Dualcore 2ghz, 7900GS, 1gb minne og 1920x1200 skjerm gir en PC overlegen mange desktops i dag!

Lenke til kommentar
Ok jeg skal kjøpe en bærbar pc (Gaming bruk og litt photoredigering/flash) :cool:

Pcen børr ha et kraftig skjermkort. :D

Vil at pcen skal kjøre spill som:

BF2, F.E.A.R. ,WOW, Call of duty 2 og cs:source uten lagg :thumbup:

så stor harddisk er ikke problemet, har ekstern :)

 

 

Fujitsu-Siemens kommer med Amilo X snart. T2400, Ati X1800, 1gb ram, 2 hd's, 17" (F-S skal ha de desidert beste skjermene), dl dvd. Er vel i butikkene snart siden jeg har fått tilbud gjennom jobben på denne :dribble:

Lenke til kommentar
Ok jeg skal kjøpe en bærbar pc (Gaming bruk og litt photoredigering/flash) :cool:

Pcen børr ha et kraftig skjermkort. :D

Vil at pcen skal kjøre spill som:

BF2, F.E.A.R. ,WOW, Call of duty 2 og cs:source uten lagg :thumbup:

så stor harddisk er ikke problemet, har ekstern :)

 

 

Fujitsu-Siemens kommer med Amilo X snart. T2400, Ati X1800, 1gb ram, 2 hd's, 17" (F-S skal ha de desidert beste skjermene), dl dvd. Er vel i butikkene snart siden jeg har fått tilbud gjennom jobben på denne :dribble:

5963753[/snapback]

 

 

Jeg mener det ikke er verdt å bruke 6k mer enn på en dell for en PC som sannsynligvis er tyngre pga 2hdd, har tregere prosessor(1.83ghz vs 2ghz) og skjermkort som ligger mer eller mindre på linje med 7900gs.. Dell's skjermer holder i massevis.

Lenke til kommentar
Du tenker nok på Amilo Xi 1546. Jeg har ventet på den selv. Har ikke sett den i norske butikker, men den finnes i svenske nettbutikker (se her). Synes prisen var svært høy sammenlignet med xps1710.

5963790[/snapback]

 

 

Eneste forskjell er at den "norske" versjonen vi har fått tilbud på har 1gb ram istedenfor 2 og 2x80gb hd, ellers er alt likt. Uansett ser det ut som en knall maskin som klarer å kjøre det meste :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...