Gå til innhold

x700 skjermkort til laptop

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Overklokking på bærbar pc blir varmt og trekker mye strøm. Anbefales ikke.

Hilsen,

efikkan.

5964913[/snapback]

Hva med å bruke omega-drivere hvis man har et ATI skjermkort. Vil det få samme konsekvenser som vanlig overklokking?

Lenke til kommentar

Hilsen,

efikkan.

5964913[/snapback]

Hva med å bruke omega-drivere hvis man har et ATI skjermkort. Vil det få samme konsekvenser som vanlig overklokking?

5965373[/snapback]

Nei du kan trygt bruke omega drivere...

Lenke til kommentar

jeg lurte på om jeg skulle innstallere de driverne selv, men sist gang forsvant start menyen etter jeg hadde innstallert.. kom aldri tilbake heller.

har reinnstallert etter det.

er det ett triks man må gjøre for at alt skal fungere? mener å huske at jeg fikk spørsmål om det var en notebook eller stasjonær da jeg prøvde første gang?men så var det ikke mulihet for å velge ja eller nei.. tror det sto noe annet.. sikkert der jeg gjorde feil?

Lenke til kommentar
jeg lurte på om jeg skulle innstallere de driverne selv, men sist gang forsvant start menyen etter jeg hadde innstallert.. kom aldri tilbake heller.

har reinnstallert etter det.

er det ett triks man må gjøre for at alt skal fungere? mener å huske at jeg fikk spørsmål om det var en notebook eller stasjonær da jeg prøvde første gang?men så var det ikke mulihet for å velge ja eller nei.. tror det sto noe annet.. sikkert der jeg gjorde feil?

5965498[/snapback]

Jeg Innstalerte de i natt 02.00 og jeg beholdt start-menyen. Er du sikker på at du avinnstalerte de gamle driverne først?

Link til omegadrivere

Endret av toranv
Lenke til kommentar

Hilsen,

efikkan.

5964913[/snapback]

Med den tilføyelsen at kortet vel kjører i 2D modus ved vanlig bruk, og dermed ikke bruker mer strøm osv. Correct me if I am wrong.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...