Gå til innhold

Diskusjonstråden om @kd sitt nye nick, Dahl

Fredrik

Bør Dahl bytte tilbake til @kd?  

178 stemmer

1. 1. Bør Dahl bytte tilbake til @kd?

• Ja
      113
    • Nei
      46
    • Bør bytte til Andre_Dahl
      19

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og at _DETTE_ ikke er en tråd som bare egentlig er piss, og at ikke den som starta den får seg ferie beviser at det er lurt å være venner med mod?? :whistle:

5969647[/snapback]

Krenkende og konspirerende insinuasjoner - innlegg rapportert.

5969663[/snapback]

haha lol, ja får meg vel en ferie igjen jeg da... :!:

Lenke til kommentar
For meg er det et fett, han på skolen hver dag så kaller han AKD elller André... Men @kd stemmer jeg for.. Du kankke plutselig skifte vettu André :no: Du får nok høre det på mandag  :!:

5969480[/snapback]

Jeg er jo AKD (A-KÅ-DE) blant en del folk,

5969828[/snapback]

Du er Alfrakrøll-kå-de for alle her på forumet. Å skifte nick garanterer at ingen leser innleggene dine.

Lenke til kommentar
Nicket minner meg bare om dårlig øl....

5970662[/snapback]

Cheers!

Er du ikke i slekt med Roal, da? Synes Dahl er toeft, jeg. Men nå har ikke jeg vært aktiv på forumet lenge nok til å ha rett til å stemme (sa vi).

Lenke til kommentar
Og at _DETTE_ ikke er en tråd som bare egentlig er piss, og at ikke den som starta den får seg ferie beviser at det er lurt å være venner med mod?? :whistle:

5969647[/snapback]

Krenkendes. Jeg kjører ikke så lav standard på min vennekrets ;)

Begynt å vurdere nå da Dahl?

Lenke til kommentar
Kan dere id***er som kommer med "jeg bryr meg ikke"-kommentarer av ymse slag ta aa se aa pelle dere vekk og gi faen med aa kommentere? Jeg bryr meg, og andre bryr seg, hvorfor skal ikke vi faa diskutere dette?

5968848[/snapback]

Og hvorfor mener du at dine meninger står ovenfor meningene til de som ikke bryr seg, siden de tydeligvis ikke skal få lov til å poste, mens du skal få lov til å poste dine kvalitetsposter?

Forresten, jeg stemte ja, viss det var noen som lurte.

5969645[/snapback]

Jeg mener at de som ikke bryr seg om temaet til en traad ikke boer poste i den traaden :) Ja, en hvilken som helst post som handler om temaet er hoeyere kvalitet enn off-topic og whining om at de ikke bryr seg. Om det er jeg eller deg eller dotten eller fredrikrb eller Dahl i egen person som poster de har ingenting aa si, poenget er at kommentarer av typen "hvem bryr seg?" ikke hoerer hjemme noensteds :)

Lenke til kommentar
Kan dere id***er som kommer med "jeg bryr meg ikke"-kommentarer av ymse slag ta aa se aa pelle dere vekk og gi faen med aa kommentere? Jeg bryr meg, og andre bryr seg, hvorfor skal ikke vi faa diskutere dette?

5968848[/snapback]

Og hvorfor mener du at dine meninger står ovenfor meningene til de som ikke bryr seg, siden de tydeligvis ikke skal få lov til å poste, mens du skal få lov til å poste dine kvalitetsposter?

5969645[/snapback]

Jeg mener at de som ikke bryr seg om temaet til en traad ikke boer poste i den traaden :) Ja, en hvilken som helst post som handler om temaet er hoeyere kvalitet enn off-topic og whining om at de ikke bryr seg. Om det er jeg eller deg eller dotten eller fredrikrb eller Dahl i egen person som poster de har ingenting aa si, poenget er at kommentarer av typen "hvem bryr seg?" ikke hoerer hjemme noensteds :)

5971326[/snapback]

Nei, ikke når man sier "hvem bryr seg", det hører ikke hjemme i tråden. Men, når man sier "jeg bryr meg ikke", så er det også en personelig mening om emnet og bør derfor behandles deretter.

Lenke til kommentar

5968848[/snapback]

5969645[/snapback]

5971326[/snapback]

Nei, ikke når man sier "hvem bryr seg", det hører ikke hjemme i tråden. Men, når man sier "jeg bryr meg ikke", så er det også en personelig mening om emnet og bør derfor behandles deretter.

5972745[/snapback]

Nei, det hoerer ikke hjemme i den traaden det heller. Det er SPAM aa si "jeg bryr meg ikke". Sier du Ja eller Nei, For eller Mot saa kommer du i det minste med bittelitt vettugt, men "jeg bryr meg ikke" er unoedvendig :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...