Gå til innhold

Diskusjonstråden om @kd sitt nye nick, Dahl

Fredrik

Bør Dahl bytte tilbake til @kd?  

178 stemmer

1. 1. Bør Dahl bytte tilbake til @kd?

• Ja
      113
    • Nei
      46
    • Bør bytte til Andre_Dahl
      19

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan dere id***er som kommer med "jeg bryr meg ikke"-kommentarer av ymse slag ta aa se aa pelle dere vekk og gi faen med aa kommentere? Jeg bryr meg, og andre bryr seg, hvorfor skal ikke vi faa diskutere dette?

5968848[/snapback]

Hvorfor bry seg om nicket hans da? Alle kommer til å kjenne igjen nicket uansett etter en stund.

Stemmer det samme som Daniel; Care.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9
Kan dere id***er som kommer med "jeg bryr meg ikke"-kommentarer av ymse slag ta aa se aa pelle dere vekk og gi faen med aa kommentere? Jeg bryr meg, og andre bryr seg, hvorfor skal ikke vi faa diskutere dette?

5968848[/snapback]

Da kan dere ta den diskusjonen på msn istedenfor å forpeste resten med slikt.

Ole :)

Lenke til kommentar

For meg er det et fett, han på skolen hver dag så kaller han AKD elller André... Men @kd stemmer jeg for.. Du kankke plutselig skifte vettu André :no: Du får nok høre det på mandag :!:

Endret av PØM
Lenke til kommentar

5968848[/snapback]

Og hvorfor mener du at dine meninger står ovenfor meningene til de som ikke bryr seg, siden de tydeligvis ikke skal få lov til å poste, mens du skal få lov til å poste dine kvalitetsposter?

Forresten, jeg stemte ja, viss det var noen som lurte.

Lenke til kommentar

Selv jeg, som ikke har vært medlem her så _veldig_ lenge (snart et år nå! :w00t: ), og kanskje er relativt lite aktiv (i forhold til en del andre), vil synes det er vanskelig å vende seg til... Alle kjenner han liksom som @kd...

Dahl/@kd: hold deg til avataren din, i alle fall, så skal det vel bli mulig å komme over... ;)

Endret av I.A.G.
Lenke til kommentar
For meg er det et fett, han på skolen hver dag så kaller han AKD elller André... Men @kd stemmer jeg for.. Du kankke plutselig skifte vettu André :no: Du får nok høre det på mandag   :!:

5969480[/snapback]

Haha, det er jo bare dere som er så innmari treige med å oppfatte det. Gått flere dager siden jeg skiftet navn allerede. ;)

Jeg er jo AKD (A-KÅ-DE) blant en del folk, blant annet fordi det er en annen i parallellklassen som heter André. Men men, det er allerede en bruker som heter Akd. Dahl er fint i mine øyne. :)

Edit: Avataren skal jeg nok klare å beholde.

Endret av Dahl
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...