Gå til innhold

Diskusjonstråden om @kd sitt nye nick, Dahl

Fredrik

Bør Dahl bytte tilbake til @kd?  

178 stemmer

1. 1. Bør Dahl bytte tilbake til @kd?

• Ja
      113
    • Nei
      46
    • Bør bytte til Andre_Dahl
      19

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blir det noen gang noen ny krim så må jeg huske på å flette inn dette navnevalget i historien....

Her gjør jeg @kd til en av stjernene i historien og så endrer han nick? Hvem tror han at han er? Prince?

5963696[/snapback]

Dahl, baby. Dahl.

Lenke til kommentar
Blir det noen gang noen ny krim så må jeg huske på å flette inn dette navnevalget i historien....

Her gjør jeg @kd til en av stjernene i historien og så endrer han nick? Hvem tror han at han er? Prince?

5963696[/snapback]

Dahl, baby. Dahl.

5963704[/snapback]

Ahhh. Ja Prince forsvinner i skyggen av den mektige Dahl, der han står mens vinden blafrer i håret hans. Han speider ut over sitt rike, hans falkeblikk våker og iaktar. Han ser selvfølgelig etter skrivefeil, eller Leif som han kalles, hans værste fiende. Hans nemesis

Lenke til kommentar
Ahhh. Ja Prince forsvinner i skyggen av den mektige Dahl, der han står  mens vinden blafrer i håret hans. Han speider ut over sitt rike, hans falkeblikk våker og iaktar. Han ser selvfølgelig etter skrivefeil, eller Leif som han kalles, hans værste fiende. Hans nemesis

5963728[/snapback]

Det er den offisielle versjonen. Her er den korrekte skildringen.

Han klør seg i skrittet og står stille i noen sekunder mens han kikker utover det tomme rommet. "Hvorfor forsvant alle?" spurte han seg selv, men han visste selv at det spørsmålet kunne han ikke svare på. Han retter på boxeren og tusler mot det åpne vinduet for å se etter vennene. Det fettete håret klabber seg til hodebunnen i det den friske brisen sveiper over ham, og plutselig slår det ham - stanken"

Eller noe. :(

Lær meg å skrive.

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar

5963696[/snapback]

Nei, han tror han er symbol.jpg

VI VIL HA POLL DOTTEN!

Lenke til kommentar

5963696[/snapback]

Da skal Hylo og jeg ha vote i tråden vår også!

Lenke til kommentar

5963696[/snapback]

Da skal Hylo og jeg ha vote i tråden vår også!

5963856[/snapback]

1. Ingenting som heter "skal" her i gården

2. Dette er ikke rette stedet å be om. Off topic.

3. Jeg er ikke be-achen din.

4. Poll opprettet, glad i deg kjekken.

5. Nei, dette er ikke et innlegg man skal svare på.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

skalvisee... lettere for han å søke på om noen har skrevet om han nå da, for nå har nicket fire bokstaver :wee: Skjønner godt at han byttet etter stempelet som ikke bare grammatikkbesatt galning og forumets egen Riise på under en uke....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...