JohnHolmes Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Har akkurat kjøpt meg nye harddisker da de gamle tok kvelden og parkerte seg selv... Da kjøpte jeg meg en raptor SATA2-disk til å legge OS på, og en vanlig SATA2 disk til alt annet unødvendig Problemet er at etter at Windows er lagt inn sammen med ulike drivere for skjermkort og hovedkort og jeg booter pcen, vil den ikke starte uten windows cd-en installert i dvd-romen. Har lagt inn windows noen ganger nå, samt formatert disken før jeg la inn windows på nytt for å fjerne driverne, likevel vil den ikke starte uten cd-en. Noen som har tips/linker/råd/etc. om hva jeg skal gjøre? Prøvde å legge inne noen RAID-drivere, det fungerte heller ikke.... Begynner å bli sliten å lei etter å ha holdt på en stund nå... Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Har du satt raptor disken som første oppstartsenhet i BIOS? Jeg antar at det er bare cd rommen din som er aktiv i boot. Lenke til kommentar
JohnHolmes Skrevet 21. april 2006 Forfatter Del Skrevet 21. april 2006 Har du satt raptor disken som første oppstartsenhet i BIOS? Jeg antar at det er bare cd rommen din som er aktiv i boot. 5963398[/snapback] Nei, på boot står det raptor... har satt spesifikt at det ikke skal bootes fra cd... Et annet forslag?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå