xzibiz Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Har ein server som me kjører på eit lite lan.. Linux dedikert steam server. Så siden det er eit lite lan er det ikkje alle som har egen steam konto. Derfor er det ein del som kjører cs fake 1.6, men etter at eg måtte reinstallere den eine cs servren klarer me ikkje connecta med cs fake 1.6, bare steam. Har ein te server som har ein litt eledre versjon av steam hlds. Der funker alt. Er det noe som steam har lakt inn i den nyaste oppdateringa eller er det bare litt gale på min server?? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Hvorfor ikkje bare bruke den som fungerte? men for å være skikkelig vrien, kan du sette opp en som kun fungerer for lovlig steam, slik at piratene ikkje får spille med dere Lenke til kommentar
xzibiz Skrevet 21. april 2006 Forfatter Del Skrevet 21. april 2006 e jo kjekt vis begge virke då.. Va liksom planen det med å ha 2 Lenke til kommentar
Zerge Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Jeg ser ikke helt poenget med å spørre rundt her om oppsett med hensikt å tillate piratversjoner. Uansett: Søk rundt på google for "offline" serveroppsett. http://server.counter-strike.net bør jo være et godt utgangspunkt. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Stenges av åpenbare grunner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg