Gå til innhold

Hvor langt kan man gå med ganking?


Anbefalte innlegg

Irriterende å bli MC'et av prester som gjør det på skøy.

5966531[/snapback]

 

Mhm.. Er litt lei av å bli MCet ned i lavaen nå for å så få kjeft av raidleader for at jeg ikke har reparert..

 

Synest ganking er en naturlig del av PvP nå, men to ting kan/bør fikses:

 

- MC på players for å unngå durability loss. F. eks gjøre til at priesten ikke kan hoppe med deg og bygge noen gjerdelignende greier langs en del kanter i azeroth.

 

- Huntere som bruker FD i nøytrale byer. Synes CC og SC vakter kunne ignorert FD.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V

Kanskje litt OT:

Jeg hater folk som alltid roper "Get out of the PvP Server", eller noe annet dritt, når du sier i general at du blir corpsecampa.

Folk må da forstå åt du spør etter en hjelpende hånd, eller hva?

 

Ingen liker å bli ganka (?). Er PvP servere bare for de som liker det da eller? :p

 

Som oftest kommer det noen folk og hjelper, om det kommer noen onde allies, men opplever som oftest også at noen syter.

Lenke til kommentar

Igår var jeg AFK med pvp på i Deadwind pass når jeg kom tilbake sto det en rouge å slo på meg, ganka han til jeg ble lei.

Seiner tok en hunter å attacket meg når jeg grinda water elementals, han daua på en shadowbolt å shadoburn, ganka han til jeg blei lei.

 

Spiller på Kul Tiras, PVE realm men artig å måtte konsentrere seg litt mer når man har pvp på å grinder.

Spess når man møter bare newbs i grønt gear, klassisk å one shotte <3

Lenke til kommentar

Om noen plager meg, dreper meg osv, og de ikke er mange flere enn meg tar jeg igjen som bare f. Gjerne på slike måter som gir dem durability loss, selv om det er litt vanskelig som rogue.

 

Var en gang jeg grinda ogres i Deadwind Pass, da en dum mage kom for å yppe. Han venta til jeg hadde to ogres på meg, og angrep da jeg holdte på med den siste. Hadde 20% liv igjen, og fikk noe fire/pyrogreier på meg (er ikke helt inne på mage). Nå sugde denne magen skikkelig, så jeg rundeide han (vanish, cs, bs, evis, hehe). Så corspecampa jeg han helt til han hoppa i elva og blinka til pvp gikk av.

 

Morsomt med litt outdoor pvp, siden jeg spille på Argent Dawn.

Lenke til kommentar

De kan gjøre det så mye dem vil, å skjønner dem godt.. det er PvP server, store meninger med servern er å drepe andre, vså istedenfor å whine.. reroll PvE server.

opplevet det samme selv,så nå om dagen er jeg så lei av alle hordene som gjorde det med meg at jeg ganker alle samme hvilken lvl de er(vet det er feigt, men skal de være feige kan jeg være det å) tar dem spesielt siden jeg plassere mainen min der jeg quester med alten,å gir dem juling big time når dem dreper alten min =)

Lenke til kommentar

nå i det siste har jeg begynte å roe meg (powerlvler en lvl 30 warrior atm) slik at jeg ikke lager fiender. maksimal exp osv, men i noen tilfeller ganker folk med grundig, venter til jeg har low hp osv eller slåss en kamp jeg knapt kommer til å vinne. DA blir jeg forbannet og camper dem i flere timer. campfire ftw!

 

før på servern hvor jeg har mainen min, hadde jeg alltid mainen i samme område som alten. ganket = relog og campe flere timer igjen :p

Lenke til kommentar

Jeg har en lvl 60 rogue og en lvl 47 warlock. Jeg spiller nesten bare på warlocken. Blir jeg ganka av noen, så flyr jeg bort med roguen og corpsecampern til han ikke resser mere. :). Når jeg da kommer tilbake med warlocken, så bruker han som jeg har corpsecampa å være reimelig stille.

Endret av pc^2004
Lenke til kommentar

Jeg ble ganka av en russisk guild (Avalanch RU eller.no) på Drak Thul for noen måneder siden. kom et 40 mans raid og knerta meg og en til. Hevnen ble imidlertid søt. Dette var i Silithus rett ved CH og de skulle ta en raid boss (summon fra greater wind stone). Gjett om det ble wipe på de da. En shammy gikk bananas på MT med purge og jeg nuka healergruppa deres med AOE (er fire mage).

 

dyrt/tidkrevende å summone de greiene også. Moralen er vel at ganking er greit, men sørg for at motstanderen får det verst :)

Endret av Anders Jensen
Lenke til kommentar

Ingenting er like tilfredstillende som å ta skikkelig hevn :) Questa endel i stv med en rogue rundt 30-45, og vi hadde mye more med å hevne ganks på oss mens vi var på mobs. For seriøst.. å drepe en rogue/druid som quester sammen nr man selv quester i området er ikke akkurat så veldig lurt ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
I go all the way  ;)

5963065[/snapback]

 

 

OffTopic:

 

Varo :D

 

/target Varo

/hug

/love

/salute

 

 

Uansett hva du og Zylo finner på der borte, vil jeg alltid snike meg inn og leke carebear mot deg, som i gamle dager :p

 

 

Ontopic: Burde vel kanskje ikke skrive inn her jeg, som ikke ganker :p

Jeg kan whine på at jeg blir ganka, vel klage og forbanne horden et par ganger, før jeg logger av og spiller på en alt eller bare venter på at vedkommende skal forsvinne, om det så tar en halvtime, times tid :p

Hadde det vært opp til meg, skulle du fått dk for ganking og cc'ing, men da hadde vel mange blitt sure og misfornøyde og slutta å spille, så da er det kanskje like greit at det ikke er opp til meg.

Lenke til kommentar
Irriterende å bli MC'et av prester som gjør det på skøy.

5966531[/snapback]

 

Mhm.. Er litt lei av å bli MCet ned i lavaen nå for å så få kjeft av raidleader for at jeg ikke har reparert..

 

Synest ganking er en naturlig del av PvP nå, men to ting kan/bør fikses:

 

- MC på players for å unngå durability loss. F. eks gjøre til at priesten ikke kan hoppe.

5966823[/snapback]

 

Nei nei, da er jo halve poenget med MC borte :p

 

På Bloodfeather er/var det et par horde guilds som va notoriske på å campe Molten Core inngangen. Da var det bare Blessing of Protection på prestene, inne å feare, for så å MC folk ned i lavaen.

Lenke til kommentar
I go all the way  ;)

5963065[/snapback]

 

 

OffTopic:

 

Varo :D

 

/target Varo

/hug

/love

/salute

 

 

Uansett hva du og Zylo finner på der borte, vil jeg alltid snike meg inn og leke carebear mot deg, som i gamle dager :p

 

 

Ontopic: Burde vel kanskje ikke skrive inn her jeg, som ikke ganker :p

Jeg kan whine på at jeg blir ganka, vel klage og forbanne horden et par ganger, før jeg logger av og spiller på en alt eller bare venter på at vedkommende skal forsvinne, om det så tar en halvtime, times tid :p

Hadde det vært opp til meg, skulle du fått dk for ganking og cc'ing, men da hadde vel mange blitt sure og misfornøyde og slutta å spille, så da er det kanskje like greit at det ikke er opp til meg.

6026671[/snapback]

 

Off topic

Haha, heisann sosj!

 

husker fremdeles gode tider i Alterac Valley med carebearing. var gøy det. Merkelig hvordan ting forandrer seg ^^

 

/blush

 

On topic:

 

Noen prøvd å corpse campe rogues før? ^^

Lenke til kommentar
I go all the way  ;)

5963065[/snapback]

 

 

OffTopic:

 

Varo :D

 

/target Varo

/hug

/love

/salute

 

 

Uansett hva du og Zylo finner på der borte, vil jeg alltid snike meg inn og leke carebear mot deg, som i gamle dager :p

 

 

Ontopic: Burde vel kanskje ikke skrive inn her jeg, som ikke ganker :p

Jeg kan whine på at jeg blir ganka, vel klage og forbanne horden et par ganger, før jeg logger av og spiller på en alt eller bare venter på at vedkommende skal forsvinne, om det så tar en halvtime, times tid :p

Hadde det vært opp til meg, skulle du fått dk for ganking og cc'ing, men da hadde vel mange blitt sure og misfornøyde og slutta å spille, så da er det kanskje like greit at det ikke er opp til meg.

6026671[/snapback]

 

Off topic

Haha, heisann sosj!

 

husker fremdeles gode tider i Alterac Valley med carebearing. var gøy det. Merkelig hvordan ting forandrer seg ^^

 

/blush

 

On topic:

 

Noen prøvd å corpse campe rogues før? ^^

6027236[/snapback]

 

Har nok ikke prøvd det, men jeg har corpse campet en warrior. En tauren warrior, frekk som faen, angrep meg da jeg hadde sagt hallo, og skulle grinde. Jeg drepte ham, og corpse campet et par ganger :p han sluttet å resse ^^

Lenke til kommentar
I go all the way  ;)

5963065[/snapback]

 

 

OffTopic:

 

Varo :D

 

/target Varo

/hug

/love

/salute

 

 

Uansett hva du og Zylo finner på der borte, vil jeg alltid snike meg inn og leke carebear mot deg, som i gamle dager :p

 

 

Ontopic: Burde vel kanskje ikke skrive inn her jeg, som ikke ganker :p

Jeg kan whine på at jeg blir ganka, vel klage og forbanne horden et par ganger, før jeg logger av og spiller på en alt eller bare venter på at vedkommende skal forsvinne, om det så tar en halvtime, times tid :p

Hadde det vært opp til meg, skulle du fått dk for ganking og cc'ing, men da hadde vel mange blitt sure og misfornøyde og slutta å spille, så da er det kanskje like greit at det ikke er opp til meg.

6026671[/snapback]

 

Off topic

Haha, heisann sosj!

 

husker fremdeles gode tider i Alterac Valley med carebearing. var gøy det. Merkelig hvordan ting forandrer seg ^^

 

/blush

 

On topic:

 

Noen prøvd å corpse campe rogues før? ^^

6027236[/snapback]

 

Har nok ikke prøvd det, men jeg har corpse campet en warrior. En tauren warrior, frekk som faen, angrep meg da jeg hadde sagt hallo, og skulle grinde. Jeg drepte ham, og corpse campet et par ganger :p han sluttet å resse ^^

6027500[/snapback]

 

rogues er praktisk talt umulig å corpse campe, samme med druids tenker jeg meg ^^

 

Men tauren warriors er nok gøy, svære trege saker ^^

Lenke til kommentar
:D

 

Genialt...

 

Ikke for at jeg er en liten barnslig ganker, men vil prøve å lære dei at man ikke tuller med en rogue med stealth.

 

For jeg ignorerer egentlig alliance utenfor BG. Har en liten avstand slik at jeg ikke  tar creepa dei sine.

Men hvis dei tar meg for å ta meg så koppierer jeg navnet inn på et notepad ark som jeg har i en liten rute på den andre moitoren slik at jeg kan ta en liten "police scann" av rullebladet til alliancen.

 

Jepps, takk for hjelpa!  :cool:

5962559[/snapback]

 

Du burde laste ned en addon som heter "Opium", der kan du lagre all navnene til spillere du ikke liker, og når de er i nærheten av deg en annen gang kommer det en lyd;)

 

 

 

 

Da jeg var ute å grindet med drood alten min på søndag. Jeg er alchemist og hadde drukket omtrent 8 pots for maximal grinding. Så kom det en warrior og drepte meg på to slag.. Jeg tenkte han var lvl 60 og logga på roguen min for å ta igjen (Roguen har jeg alltid på samme sted som alten). Det viste seg at warrioren var lvl 56.... :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...