MaDKiM Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 (endret) Jeg skal kjøpe meg dette tastaturet, men det er litt problematisk siden ingen webshopper får det på lager før Juni. Har sett her på forumet at det er mange som har det og lurer på hvor dere har kjøpt det? Endret 21. april 2006 av Highlander Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Kjøpt og kjøpt fått heter det vel. Lenke til kommentar
Cluster1 Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 http://www.netshoposlo.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=14955 Netshop Oslo har 1 på lager, og 11 på fjernlager i skrivende stund. Forøvrig anbefaler jeg deg å sjekke ut Saitek Eclipse før du kjøper G15. Lenke til kommentar
Woods Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Personelig har jeg G15 med engelsk layout. Jeg bruker aldri å se på tastene når jeg skriver, så for meg var overgangen nesten uproblematisk. Tastaturet krever litt tilvenning. Bla. "Enter" har blitt kappet opp i en liten del, " ( ) " osv er flyttet, <> er der ikke osv.. Må si meg litt skuffet over tastaturet.. Men det er litt positivt at dama ikke vil bruke pcen lenger, da hun alltid skriver feil på Messenger.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå