Gå til innhold

Kulturo: Helgens anbefalinger - uke 16

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-qfohT7

Er helt enig at 'Office Space' er en gjemt perle. en utrolig morsom film om noe så kjedelig som kontorarbeid, kan anbefales på det sterkeste!

edit: leif kom innom

Endret av Slettet-qfohT7
Lenke til kommentar
Det er sjelden narkomane elefanter, åpne kontorlanskap og pedofili blir nevnt i samme setning. Men nå gjøres det, kanskje for første gang.

5962285[/snapback]

Jeg forventet en sær men meningsfull setning inne i artikkelen med alle disse tre tingene, men ble skuffet da jeg fant ut at det var snakk om den setningen jeg nettopp siterte. :(

Lenke til kommentar

Er det noen som kan hjelpe meg med kanal og tidspunkt for Office Space? Det kunne kanskje ha vært greit å tatt det med i artikkelen.

Jeg har prøvd å søke etter både film og skuespillere på vg, men finner ingenting. Eller har den kanskje allerede gått??

Lenke til kommentar
Er det noen som kan hjelpe meg med kanal og tidspunkt for Office Space? Det kunne kanskje ha vært greit å tatt det med i artikkelen.

Jeg har prøvd å søke etter både film og skuespillere på vg, men finner ingenting. Eller har den kanskje allerede gått??

5965121[/snapback]

Jeg tror kanskje du har misforstått noe her ...

Det nevnes ikke i artikkelen at filmen går på tv i nær fremtid, men det nevnes at det er morsomt "de gangene "Office Space" vises på TV-skjermen", noe som bare tyder på at skribenten en eller annen gang (eller to) har sett den på tv :)

Filmen kan vell alltids leies eller kjøpes.

Lenke til kommentar
Jeg tror kanskje du har misforstått noe her ...

Det nevnes ikke i artikkelen at filmen går på tv i nær fremtid, men det nevnes at det er morsomt "de gangene "Office Space" vises på TV-skjermen", noe som bare tyder på at skribenten en eller annen gang (eller to) har sett den på tv :)

Filmen kan vell alltids leies eller kjøpes.

5965260[/snapback]

Det har hvertfall tidliger vært tilfellet at den filme som bli nevnt som ukens klassiker faktiks har gått på tv samme helg. Jeg vet ikke om alle har gjort det, men jeg er sikker på at en del av dem har det. Er det bare tilfeldig?

Lenke til kommentar
Det har hvertfall tidliger vært tilfellet at den filme som bli nevnt som ukens klassiker faktiks har gått på tv samme helg. Jeg vet ikke om alle har gjort det, men jeg er sikker på at en del av dem har det. Er det bare tilfeldig?

5965920[/snapback]

Det er så vidt jeg vet ganske tilfeldig. Det er ikke et krav for "Ukens klassiker" at den skal sendes på TV, men det skal være tilgjengelig for våre lesere på en eller annen måte, altså enten gjennom TV eller gjennom salg / utleie.

Lenke til kommentar

"Flåklypa Grand Prix" er en helaftens norsk animasjonsfilm, og den er 30 år eldre. Dessuten kom tegnefilmen "Solan, Ludvig og Gurin med reverompa" i 1998. Det som i så fall er nytt med "Slipp Jimmy fri" er at den er dataskapt 3D. Ikke vri på definisjonene her. :)

Er den mer blodig enn "Terkel i knipe"? :hmm:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...