Lakus Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 (endret) høres kanskje litt rart ut at jeg mangler bare prosessoren når jeg nettop har kjøpt resten? men en kompis av med skaffa det andre billigere enn noen butikk kunne gjøre det da står jeg igjen med prosessoren.. jeg hare skikkelig lyst på 4400+.. men hører mange[alle] sier at den ikke er verdt pengene og at jeg burde gå for 4200+ istedenfor 4400+. Og derfor må jeg bare spørre, enda en gang! Som fast "hobby-spiller".. burde jeg gå for den billigere 4200+ eller 4400+? er det noen som helst ytelses forskjell eller noe når det kommer til spill, noe merkbart? Mvh, Lakus EDIT: glemte å si at jeg har ASUS A8N-SLI Premium, 2x 1024 corsair Value Ram, XFX GeForce 7900GTX XXX Editon [på vei i posten] , og 580w Hiper Strømfosyning... hvis noen lurte Endret 21. april 2006 av Lakus Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Hei! Du vil ikke merke forskjell på X2 4200+ og 4400+ om du ikke overklokker, og til overklokking vil Opteron egne seg bedre. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå