Gå til innhold

Kalender - aktivitetskalender

Anbefalte innlegg

Noen som kan hjelpe meg med å lage en kalender som jeg skal ha på en hjemmeside?

Den skal ha oversikt over dager og uker med datoer. Samtidig skal det være mulig å klikke på en dato og slik få opp hva som hender den dagen.

En aktivitetskaldender med andre ord.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som kan hjelpe meg med å lage en kalender som jeg skal ha på en hjemmeside?

Den skal ha oversikt over dager og uker med datoer. Samtidig skal det være mulig å klikke på en dato og slik få opp hva som hender den dagen.

En aktivitetskaldender med andre ord.

5961995[/snapback]

Hei

Jeg "tror" det er 2 grunner til at ingen svarer på denne.

1. En skikkelig aktivitetskalender er jo nesten et større prosjekt. Du spør kanskje om litt mye? Har du database?.' Hadde sikkert vært greiere og spørre om di litt mindre tingene, eller kanskje et pattern/designfor å løse de enkelte tingene.

2. Et sånt prosjekt som dette høres kanskje litt mer ut som php.

Vennlig hilsen

High Voltage

Lenke til kommentar
Gjest Sletet+adslkfjv

det går godt å lage et sånt system med jsp og java, men det er som HV sier dette ville blitt et større prosjekt.

jeg laget foresten en slik kalender i php og ved hjelp av javascript, men har desverre ikke koden lengere.

Lenke til kommentar

Enig i at det høres ut som et litt større prosjekt, hvis du har tenkt å lage det anbefaler jeg f.eks hibernate + postgres for lagring av data.

Jeg skjønner heller ikke hvorfor det skulle være bedre å kode det i php enn i java...

Det kan godt hende du kan bruke noen ferdiglagde komponenter... For å finne dem foreslår jeg google :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...