AsconaB Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 La meg først si !#"¤%!¤#!¤¤#% !! Lastet ned Update Service - Phones fra SE sine sider og instalerte det. Det fungerte bra og oppdaterte seg selv. Med telefonen fulladet fortsatte jeg med å oppdatere den, koblet den til med usb-kabelen mens jeg holdt nede c som beskrevet. Joda alt gikk så fint så, nedlasting av telefonprogramvare satte igang. Men så, noen sekunder etter at instaleringen av programvaren på telefonen var begynt gikk strømmen til datamaskinen altså. Typisk ? !! Har nå forsøkt det samme på nytt, men ingenting skjer når jeg holder nede c og plugger i usb-kabelen. Telefonen er helt død, reagerer ikke på noenting. Har prøvd å satt i laderen, men ingenting skjer. Har også prøvd å la den stå i en god stund uten resultat, men batteriet var jo fulladet når dette skjedde. Ser ut til at ingenting hjelper....... What to do, what to do ?? Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Ta ut batteriet og la telefonen ligge uten batteri i et par minutter. Så setter du batteriet inn igjen og gjentar flash-prosedyren (dvs holde inne C-knappen osv). -snubbel Lenke til kommentar
AsconaB Skrevet 21. april 2006 Forfatter Del Skrevet 21. april 2006 Takk det fungerte Men programmet sier at jeg alerede har den nyeste programvaren på telefonen og vil dermed ikke instalere Telefonen er fortsatt like død Lenke til kommentar
AsconaB Skrevet 21. april 2006 Forfatter Del Skrevet 21. april 2006 (endret) Beklager, dobbelpost Endret 21. april 2006 av AsconaB Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Var telefonen død da før du startet første flashing? Eller er den blitt død etter strømbruddet? -snubbel Lenke til kommentar
AsconaB Skrevet 21. april 2006 Forfatter Del Skrevet 21. april 2006 Den ble død etter strømbruddet... Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Da må den nok dessverre inn til service. Ta med kvitteringen og gå til butikken der telefonen ble kjøpt. De sender den til service og det blir reparert gratis. Det skal ikke koste deg noe. -snubbel Lenke til kommentar
AsconaB Skrevet 22. april 2006 Forfatter Del Skrevet 22. april 2006 Hmmm, var det ikke det jeg sa; Typisk ! Lenke til kommentar
AndyMcnebb Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 (endret) Les litt på dette forumet, eller legg inn et spørsmål der. Tipper du får eller finner en løsning på problemet da. http://www.klorin.com/index.php Og her er siden med DaVinci programmmet som mange bruker når de opplever problemer med flashing av mobilen + evt. ønsker å modifisere softwaren på sin SE. http://www.davinciteam.com/ Håper dette kan gi deg en løsning:) Eller kom innlegget for sent?? Endret 26. april 2006 av AndyMcnebb Lenke til kommentar
AsconaB Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2006 Kom nok i seneste laget ja, har sendt inn telefonen. Sendt dagen du postet faktiskt, men skjekket ikke posten før idag alikevel så. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå