Vetlite Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Hei Var borti en en skikkelig kalkulator på nett som regna ut flere dimensjoner og profiler til dekk. Mener den var amerikansk/engelsk med metrisk og tomme enheter. Sikkert 4 år siden jeg så noe til denne, har prøvd å søke men finner bare noen jalla kalkulatorer. Er det noen som har et tips om denne eller noe lignende? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Metrisk er jo vårt system, titalssystemet. http://www.miata.net/garage/tirecalc.html Den skal vel funke bra? Ellers må du vel kunne finne noko brukande med eit googlesøk Lenke til kommentar
Vetlite Skrevet 21. april 2006 Forfatter Del Skrevet 21. april 2006 Takker grei nok den der, den jeg var borti en gang kunne du legge inn verdien du skal ha på bilen og så kunne man få ut alternativ størrelse på på den felgen du har eller på på en større. Lenke til kommentar
TommyL Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 (endret) http://www.1010tires.com/TireSizeCalculator.asp Denne du tenker på? MVH TommyL Endret 23. april 2006 av TommyL Lenke til kommentar
Boobl Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 HeiVar borti en en skikkelig kalkulator på nett som regna ut flere dimensjoner og profiler til dekk. Mener den var amerikansk/engelsk med metrisk og tomme enheter. Sikkert 4 år siden jeg så noe til denne, har prøvd å søke men finner bare noen jalla kalkulatorer. Er det noen som har et tips om denne eller noe lignende? 5961787[/snapback] He,hvor komplisert kan en gjøre det,har du aldrig hørt om stroboka,regelen for dekk er jo 5% opp og ned fra orginal,da er det bare å velge fra øverste hylle Lenke til kommentar
Gr8 DD Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Hei, Oppe til høyre på denne siden er det en tab med dekk kalkulator. Pole Position Lenke til kommentar
divad Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 (endret) Jeg liker denne: dack.tk (klikk linken over reklamen eller vent 15 sek) Endret 20. mai 2006 av divad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå