Cueball Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Hei! Er det noen som har handlet med PcMax i det senere? Jeg har nemmelig plassert en ordre der for ei stund siden, men får ingen tilbakemelding på når de kan levere. De svarer ikke på mail, og tlf er alltid opptatt. Fint om noen kunne avkrefte mine misstanker om at de har litt problemer med kundeservice og leveringsdyktighet om dagen :smile: Lenke til kommentar
kim2004 Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 bestillte noe ram derfra for en drøy uke side, fikk mail i går om at desverre hadde gått litt tregt, men de skulle maile meg når de hadde ramm`en på lager de lurte til og med på om jeg ville hente den selv da jeg bor nærme. helt ok service spør du meg. Lenke til kommentar
noodle Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 La inn ordre for 1 1/2 uke siden , purret i slutten av forrige uke. ikke sett noe til det ennå. Ting tar tid ..... Men de er knallbra til å svare på mail, fikk respons på under timen. noodle Lenke til kommentar
Cueball Skrevet 1. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2002 Snakket nettopp med PcMax, og mine varer blir sendt i dag :smile: Legger inn denne meldingen så ingen skal missoppfatte tråden og tro at jeg er missfornøyd med PcMax's sercice. (Må dog få tillføye at de ikke er like proffesjonell med oppdatering om forventet leveringsdato på ordrer som f.eks. multicom) edit: oppdatert informasjon [ Denne Melding var redigert av: Cueball på 2002-10-01 14:27 ] Lenke til kommentar
K3nn7 Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 la inn bestilling på 256mb DDR2700 fra Samsung på lørdag, fikk hentemelding i 15-16 tida i dag. Normal tid på ikke-lagervarer med andre ord :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå