Gå til innhold

Anbefalte innlegg

heii! i snart et halvt år har jeg gått rundt og hatt lyst på mitt eget polaroid kamera. så endelig en dag gikk jeg inn på fretex og fant et the Button kamera.

hvis jeg ikke tar helt feil er det ifra 70-tallet eller noe.

og jeg er helt grønn innefor dette kameraet, eller innenfor polaroide kameraer generelt. så jeg lurte på om det er noen som har erfaring med dette kameraet?

Bilde45.jpg

fine kameraet

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Velkommen til forumet, men leste du retningslinjene for forumet og nettikette-guiden ved registreringen?

Dette er kjøreregler for forumet og det finnes mange som ikke liker brudd på disse. Kan nevne at du i denne posten har 3 feil som du sikkert kommer til å få kjeft for:

- STORE BOKSTAVER er noe som ikke likes på forumet.

- Tittelen/emnefeltet bør klart og tydelig beskrive hva tråden handler om.

- Tittelen bryter med tre-ords-regelen ved at du har lagt til : ] .

Anbefaler at du leser gjennom retningslinjene og nettikette-guiden før neste post slik at du slipper ubehageligheter i fremtiden.

Lykke til...

Lenke til kommentar

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
For en måte å behandle nye brukere på! Greit nok at det må finnes noen regler, men svarene deres grenser til fascisme.

5963033[/snapback]

Pingla og hendelsesløysa er vanlige brukere, så eneste moderatoren som svarer er faktisk Alastor som informerer brukeren om retningslinjene og gir han/henne en sjanse til å rette opp i feilene (standard svar som ligger i systemet, forøvrig). Hendelsesløysa er i tillegg bare ironisk. Kjøreregler må man ha, og alle brukere er forpliktet til å lese retningslinjene når man blir medlem. Gjør man ikke det, må man forvente å bli informert om de på andre måter når de faktisk bryter dem. Dette slipper man om man faktisk hadde lest de til å begynne med. Men nok om det...

tarantula:

Jeg vet at andre produsenter enn Polaroid lagde såkalte instant-kamera. Polaroid vant noen rettssaker, men om dette kameraet er genuint Polaroid eller ikke, er vanskelig å si da det er så gammelt. Står det Polaroid på kameraet? Hva slags film bruker du? Film til Polaroid er gresselig dyrt, men det er jo inkludert "fremkalling", så man sparer jo den kostnaden da :)

Endret av Afseth
Lenke til kommentar

Det kan se ut som en "utenlandsk" versjon av 600-serien til Polaroid, men det kan også være en variant av Kodak eller Fujis alternativer. Hvis det er førstnevnte, så får du fremdeles film i velassorterte butikker. De sistnevnte gikk ut av handelen tidlig på åttitallet, etter en rekke rettsaker som Polaroid vant som kak skriver. De andre to gav rett og slett opp å produsere instant etter dette, faktisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...