ral Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Hei! Jeg har planer om å kjøpe nytt digitalt kompaktkamera og står mellom Nikon Coolpix P1, P2, P3 og kanskje 7900. Hvem av disse ville du valgt og hvorfor? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 De er jo til litt forskjellige kundegrupper da... Tar du mange bilder? Kommer du til å beskjære bildene kraftig? Stille du høye krav til bildekvalitet eller er det stort sett fest- og feriebilder? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Du kan like gjerne velge 7900 om du fortsatt får tak i det. Eneste minuset er at det er litt tregere enn de andre og mangler wifi (for de som ønsker dette). Men batterikapasiteten er bedre, det har optisk søker (de andre mangler det), noe bedre spesifisert glass i optikken og i mine øyne stiligere enn de senere modellene (spesielt den sorte). Lenke til kommentar
ral Skrevet 22. april 2006 Forfatter Del Skrevet 22. april 2006 - Bildekvalitet er det aller viktigste. Hvem har best bildekvalitet? - Jeg ønsker og å ha mulighet til å kunne beskjære bildene endel og forstørre opp en god del. - Jeg fotograferer endel dansing, så kjapp respons er litt viktig. Til dette vil kanskje også VR være en fordel? - Jeg har ikke bruk for tråløs overføring. Trudde det var P4 som hadde det, men er visst P3, så da er det P4 som er aktuell kandidat antar jeg. Lenke til kommentar
ral Skrevet 26. april 2006 Forfatter Del Skrevet 26. april 2006 Hva er egentlig forskjellen på disse kameraene, bortsett fra design og antall pixler? - 7900 er tregere og har ikke wifi - P4 har ikke wifi - P4 har vr Hva med bildekvaliteten? Lenke til kommentar
ral Skrevet 26. april 2006 Forfatter Del Skrevet 26. april 2006 De er jo til litt forskjellige kundegrupper da... 5961540[/snapback] Hva mener du egentlig med at det er forskjellige kundegrupper? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 VR kan være en fordel ja. Tror jeg hadde valgt P4 for å få et raskt kamera med VR. Bildekvaliteten er like god som forgjengerne. Likte dog designet noe bedre på de forrige modellene, men det er jo smak og behag. Lenke til kommentar
ral Skrevet 26. april 2006 Forfatter Del Skrevet 26. april 2006 Likte dog designet noe bedre på de forrige modellene, men det er jo smak og behag. 5993286[/snapback] Jeg er enig med deg der. De tidligere modellene ser og mye bedre ut å holde i. Trur jeg må ta meg en trur til byen og kjenne litt på P4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå