Gå til innhold

Pc til 8k, Ser alt bra ut?

Anbefalte innlegg

Hei. Bestiller straks meg ny pc.. som skal brukes til "vanlig bruk"og spilling..

Her er en link til handlevonga! Ps.. skal kjøpe en psu som ikke står der + en god cpu kjøler.

Ser alt bra ut? noen som har noen synspunkter? hvordan er hk et til klokking?¨

Ps.. Jeg har bestemt meg for X2 3800+.. så ikke kom med" kjøp heller en singel core osv"

Mvs. Mr.Nauz :)

Endret av mr.nauz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

shit, 1100 i prisforskjell fra shg til komplett! viste shg var billige men ikke at komplett var så dyre....

men oppsettet ser greit ut det. har ikke så god kjennskap til hk, og ville valgt en annen ram, men til den prisen og fra shg, som ikke har så mye valg i ram avdelinga, så er det bra nok

Lenke til kommentar

Så du har tenkt å klokke altså.....

Jeg venter selv på noen av de komponentene du har bestillt. Kjenner ikke til hovedkortet, men jeg vil anbefale deg å lese x2 3800+ tråden i overklokkingsforumet.

Jeg valgte selv å legge til under 100 kr ekstra for å få E4 stepping (altså boxed utgaven hos shg). Så får du gjøre dine egne valg selv.....

Edit:Leif

Endret av kash
Lenke til kommentar

Hei, jeg har kabinett fra før av(thermaltake tsunami + nye vifter )

Jeg har tenkt til å klokke cpu en litt, men ikke noe ekstremt! Rammen er ikke noe overklokkings ram, men den duger vel greit til "litt" overklokking av cpuen?

kunne valgt boxed utgaven.. men da sparer jeg heller de kr ene, siden jeg skal ha en annen cpu kjøler uansett. Er enda litt uskker på kjøleren, noen som har noen anbefalinger? til ca 200-300kr?

har foresten sett på Denne psu en.. hva tror dere om den?

mvh.Mr.nauz

Endret av mr.nauz
Lenke til kommentar

Ja.. da var bestillingen i boks..Ble som i handlevognen men ble Asus 7600gt i stede... får med king kong og :D Slang også med en ide kabel de hadde på tilbud samt en chipset kjøleribbe :)

Det blir fint med data igjen :)

Takk for hjelpen jeg fikk av forskjellige brukere her! Vennlig hilsen Mr.Nauz

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...