Nauz Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 (endret) Hei. Bestiller straks meg ny pc.. som skal brukes til "vanlig bruk"og spilling.. Her er en link til handlevonga! Ps.. skal kjøpe en psu som ikke står der + en god cpu kjøler. Ser alt bra ut? noen som har noen synspunkter? hvordan er hk et til klokking?¨ Ps.. Jeg har bestemt meg for X2 3800+.. så ikke kom med" kjøp heller en singel core osv" Mvs. Mr.Nauz Endret 21. april 2006 av mr.nauz Lenke til kommentar
O.J Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 du har kabinett fra før av? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 shit, 1100 i prisforskjell fra shg til komplett! viste shg var billige men ikke at komplett var så dyre.... men oppsettet ser greit ut det. har ikke så god kjennskap til hk, og ville valgt en annen ram, men til den prisen og fra shg, som ikke har så mye valg i ram avdelinga, så er det bra nok Lenke til kommentar
kash Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 (endret) Så du har tenkt å klokke altså..... Jeg venter selv på noen av de komponentene du har bestillt. Kjenner ikke til hovedkortet, men jeg vil anbefale deg å lese x2 3800+ tråden i overklokkingsforumet. Jeg valgte selv å legge til under 100 kr ekstra for å få E4 stepping (altså boxed utgaven hos shg). Så får du gjøre dine egne valg selv..... Edit:Leif Endret 21. april 2006 av kash Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Det ser bra ut. Men jeg ville kanskje valgt 4200+, om du ikke skal overklokke. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 22. april 2006 Forfatter Del Skrevet 22. april 2006 (endret) Hei, jeg har kabinett fra før av(thermaltake tsunami + nye vifter ) Jeg har tenkt til å klokke cpu en litt, men ikke noe ekstremt! Rammen er ikke noe overklokkings ram, men den duger vel greit til "litt" overklokking av cpuen? kunne valgt boxed utgaven.. men da sparer jeg heller de kr ene, siden jeg skal ha en annen cpu kjøler uansett. Er enda litt uskker på kjøleren, noen som har noen anbefalinger? til ca 200-300kr? har foresten sett på Denne psu en.. hva tror dere om den? mvh.Mr.nauz Endret 22. april 2006 av mr.nauz Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 27. april 2006 Forfatter Del Skrevet 27. april 2006 Handlevogn Har tenkt til å bestille innholdet i handlevogna + En strømforsynig som jeg tidligere linket til.. har alt annet fra før.. ser alt bra ut? Hovedkortet? cpu vifta? Må bestille etterpå, vil bare være helt sikker før jeg bestiller Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 27. april 2006 Forfatter Del Skrevet 27. april 2006 Ja.. da var bestillingen i boks..Ble som i handlevognen men ble Asus 7600gt i stede... får med king kong og Slang også med en ide kabel de hadde på tilbud samt en chipset kjøleribbe Det blir fint med data igjen Takk for hjelpen jeg fikk av forskjellige brukere her! Vennlig hilsen Mr.Nauz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå